جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : 71792
منبع : خبرگزاری تسنیم

دوره‌های آموزش زبان عربی ویژه مبلغین برگزار می‌شود

قم نيوز : مسئول کمیته تبلیغ و نماز ستاد اربعین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش زبان عربی برای مبلغین گفت: یکی از ضعف‌های مبلغین اربعین عدم تسلط بر زبان عربی بود که با برگزاری کلاسهای آموزشی این مشکل را رفع می‌کنیم.
دوره‌های آموزش زبان عربی ویژه مبلغین برگزار می‌شود
دوره‌های آموزش زبان عربی ویژه مبلغین برگزار می‌شود
دوره‌های آموزش زبان عربی ویژه مبلغین برگزار می‌شود
مسئول کمیته تبلیغ و نماز ستاد اربعین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش زبان عربی برای مبلغین گفت: یکی از ضعف‌های مبلغین اربعین عدم تسلط بر زبان عربی بود که با برگزاری کلاسهای آموزشی این مشکل را رفع می‌کنیم.

    ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ استانها قم نظرات

قم| دوره‌های آموزش زبان عربی ویژه مبلغین برگزار می‌شود

به گزارش قم نیوز حجت الاسلام استقامت شامگاه پنج شنبه در آئین تکریم مبلغین جهادی اربعین حسینی که در سالن همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: اگر چه ضعف‌هایی در زمینه اعزام مبلغین وجود دارد اما این کار مردمی اداره می‌شود و می‌توان شاهد ارتقای بهتر فعالیت مبلغان بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیته تبلیغ و نماز ستاد اربعین عنوان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که امسال در زمینه اعزام مبلغ انجام شد یکسان سازی شورای مبلغین قم، مشهد و اصفهان بوده است.

مسئول کمیته تبلیغ و نماز ستاد اربعین بیان کرد: باتوجه به جمعیت 2 میلیون نفری نیازمند 50 هزار مبلغ در اربعین هستیم، تلاش ما در این کمیته این بود که مبلغین درمناطقی که زائرین در حال رفت وآمد هستند مانند مرز مهران وشلمچه، حضور پیدا کنند.

استقامت با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش زبان عربی برای مبلغین ادامه داد: یکی از ضعف‌های مبلغین اربعین عدم تسلط بر زبان عربی بود که با برگزاری کلاسهای آموزشی این مشکل را رفع می‌کنیم.

وی گفت: راه اندازی سامانه حبیب برای مبلغین از جمله اقدامات کمیته تبلیغ و نماز اربعین است که این سامانه برای ثبت فعالیت‌های تبلیغی مبلغین راه اندازی شده است.

مسئول کمیته تبلیغ و نماز ستاد اربعین خاطرنشان کرد: ایجاد بانک جامع سؤالات در موضوعاتی مانند اعتقادی، احکام، منبر در سامانه حبیب برای ارتقای بهتر فعالیت مبلغین راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0ede.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما