يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 71862
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتسال؛

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در بندر عباس به میدان می‌رود

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال، امروز در بندر عباس به میدان می‌رود.
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در بندر عباس به میدان می‌رود
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در بندر عباس به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه برگزار می‌شود و نماینده فوتسال قم پس از سفری طولانی به جنوب، برابر نماینده استان هرمزگان صف آرایی می‌کند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم امروز در بندر عباس و در دیداری خارج از خانه از ساعت ۱۶ برابر تیم آذرخش هرمزگان به میدان می‌رود و پس از پیروزی ارزشمند هفته گذشته در قم برابر فرش آرا، به دنبال یک پیروزی دیگر است.

شاگردان حسین صبوری که در این فصل با چالش‌های فراوانی روبرو بوده‌اند تلاش می‌کنند در هفته‌های باقی مانده امتیازات لازم را برای رسیدن به جمع ۳ تیم بالای جدول جمع آوری کنند و برای این منظور باید حداقل امتیاز را از دست بدهند.

نماینده فوتسال قم درگیر مشکلات مالی زیادی بوده است و در زمینه نتیجه گیری نیز هفته‌های سختی را سپری کرده اما پیروزی برابر فرش آرا در قم اکنون انگیزه و خودباوری را به نماینده محبوب فوتسال قم تزریق کرده است.

تیم سوهان محمد سیمای قم با ۲۸ امتیاز تیم هفتم جدول است اما فاصله این تیم با تیم رده سومی فرش آرای مشهد تنها ۴ امتیاز است و این فاصله با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان لیگ قابل جبران به نظر می‌رسد.

تیم آذرخش هرمزگان نیز با ۲۴ امتیاز، یک پله پایین‌تر از تیم سوهان محمد سیما قرار دارد و اگر بتواند حریف قمی را شکست دهد باز هم نمی‌تواند از رتبه هشتم بالاتر رود اما فاصله‌اش را با تیم سوهان محمد سیما کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdxj05.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما