يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 71877
منبع : خبرگزاری تسنیم

329 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت شد

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به حجم کل تسهیلات پرداخت‌شده در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری گفت: تاکنون ۳۲۹ میلیارد تومان برای ۷۷ طرح معرفی‌شده برای دریافت تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت‌شده است.
۳۲۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت شد
۳۲۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم پرداخت شد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات صنایع همگن قطعه‌سازان صنایع خودروسازی استان باید به‌صورت ریشه‌ای و اصولی حل شود.

وی با اشاره به حجم کل تسهیلات پرداخت‌شده در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در قم در سال جاری افزود: تاکنون 329 میلیارد تومان برای 77 طرح معرفی‌شده برای دریافت تسهیلات رونق تولید در استان قم پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم حجم تسهیلات پرداخت‌شده در بخش سرمایه در گردش را مورد توجه قرار داد و گفت: 109 میلیارد در بخش صنعت و  8 میلیارد تومان در بخش جهاد پرداخت‌شده است درمجموع 163 میلیارد تومان در بخش سرمایه در گردش پرداخت تسهیلات صورت گرفته است.

سیجانی با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده واحدهای تولیدکننده قطعات خودرویی در استان قم ابراز کرد: برخی از واحدهای قطعات خودروسازی استان قطعات منحصر فرد و قابل‌رقابت با نمونه‌های خارجی تولید می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تأکید بر مشکلات انبوه صنایع همگن و واحدهای تولیدکننده قطعات خودرو در قم تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی برای ادامه روند تولید و اشتغال در صنایع همگن قطعات خودروسازی در وصول و دریافت مطالبات، نباید واحدهای تولید قطعات خودرو را بیش از این در مضیقه و فشار قرار دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز با اشاره به حجم تسهیلات پرداخت‌شده در این بخش در قم بیان کرد: تاکنون 7 میلیارد و 900 میلیون تومان در بخش جهاد کشاورزی برای 45 طرح معرفی‌شده پرداخت‌شده است.

محمدرضا طلایی با بیان عملکرد این سازمان در یک هفته گذشته عنوان کرد: 3 طرح به میزان 5 میلیارد تومان در هفته گذشته به بانک‌های استان معرفی و یک میلیارد تومان نیز پرداخت صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و اتمام روکش آسفالت روستای احمدآباد به دلیل مزارع و اهمیتی که در مبحث تولیدات کشاورزی دارد مسئله مهم و ضروری است، طبق مصوبات قبلی هزینه و منابع آسفالت دو کیلومتری این روستا باید از طریق منابع استانی تأمین شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjaoea.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما