يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 71882
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بيماران خاص و پيوند اعضاء استان قم خبر داد

2 ملي‌پوش قم ورزش بيماران خاص در اردوي تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي بيماران خاص و پيوند اعضاء استان قم از دعوت دو ملي‌پوش اين هیأت به اردوي تيم اعزامي به رقابت‌هاي برون‌مرزي خبر داد.
2 ملي‌پوش قم ورزش بيماران خاص در اردوي تيم ملي
2 ملي‌پوش قم ورزش بيماران خاص در اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر فرمانی امروز اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسه هماهنگی اردوهای تمرینی ورزشکاران پیوند اعضاء با مربیان تیم‌های ملی، دو ورزشکار به نمایندگی از هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء قم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی ادامه داد: در این جلسه به مسائلی مانند برنامه تمرینی رشته‌های مختلف، امکانات و تجهیزات مورد نیاز هر یک از رشته‌ها، تشکیل جلسات تمرینی، رتبه‌بندی ورزشکاران در پایان اردوی تمرینی و هماهنگی به منظور تمرینات ورزشکاران در مکان اقامت خود پس از برگزاری اردو پرداخته شد.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم ابراز کرد: دیگر موضوع این جلسه راجع به چگونگی برگزاری دوره‌ مربیگری دوومیدانی بود که در نهایت مقرر شد ورزشکاران هر یک از مواد دوومیدانی که تخصص و تجربه این رشته را دارند در این دوره حاضر شوند و به تمرینات منسجم‌تر خود نیز بپردازند.

وی در ادامه به نخستین اردوی تمرینی مشترک ورزشکاران پیوند اعضاء اشاره و ابراز کرد: این اردو به میزبانی مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار می‌شود و ورزشکاران رشته‌های دارت، شنا، دوومیدانی، تنیس روی‌میز و بدمینتون به مدت پنج روز در آن حضور دارند.

فرمانی که هفته گذشته با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء قم تا سال 1401 برای ریاست این هیأت ورزشی برگزیده شد، اضافه کرد: اردوهای تمرینی اسکواش و پتانک پیوند اعضاء نیز روزهای ۲۳ تا ۳۰ آذر ماه به ترتیب برای اسکواش در سالن حیدرنیا و برای پتانک در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: نخستین ملی‌پوش قم در این اردو خانم ثریا پارس‌لاری ورزشکار پرافتخار قم در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی است که افتخارات زیادی را در یک دهه ورزش حرفه‌ای خود به ارمغان آورده و این ورزشکار به همراه محمد اشراقی در مواد پرتاپ دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب توپ به این اردو فراخوانده شده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0cde.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما