دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 71898
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم خبر داد

ملي‌پوش فوتسال ناشنوايان قم آماده اعزام به قهرماني آسيا

قم نيوز : دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم از آمادگي ملي‌پوش فوتسال اين هیأت براي همراهي تيم ملي ايران در مسابقات قهرماني آسيا خبر داد.
ملي‌پوش فوتسال ناشنوايان قم آماده اعزام به قهرماني آسيا
ملي‌پوش فوتسال ناشنوايان قم آماده اعزام به قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز سیدوحید غیاثی اظهار کرد: هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم فعالیت‌های متنوعی هر ساله در حوزه‌های قهرمانی، همگانی، فرهنگی و آموزشی ویژه عزیزان ناشنوا برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند تا استعدادهای آنها در رشته‌های مختلف شناسایی شود.

وی ادامه داد: این موضوع موجب شده تا عزیزان ناشنوا در رشته‌های متنوع نظیر کاراته، کشتی، فوتبال، فوتسال، دوومیدانی و چند رشته دیگر به خوبی توانایی و استعداد بالای خود را به نمایش گذاشته و با حداقل امکاناتی که هیأت ورزش‌های ناشنوایان دارد، خود را به مدارج بالاتر در ورزش حرفه‌ای ناشنوایان برسانند.

دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم اضافه کرد: در سال‌های اخیر هم در میادین داخلی و هم در مسابقات برون‌مرزی افتخارات زیادی با درخشش ورزشکاران ناشنوا در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی ایران به رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی نصیب ورزش قم شده است.

وی خاطرنشان کرد: فوتسال یکی از این رشته‌های موفق است که اکنون نیز در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ناشنوای ایران یک نماینده از قم دارد و ان‌شاءالله امسال نیز هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی بازی‌های جهانی نماینده دارد.

غیاثی که از فوتسالیست‌های شاخص قم و کشورمان به شمار می‌رود و سابقه بازی و مربیگری در لیگ برتر فوتسال ایران را دارد، اضافه کرد: نخستین اردوی آمادگی و گزینشی تیم ملی فوتسال ناشنوایان به میزبانی کرمان برگزار شد و از قم اسماعیل شاه‌زید در این اردو حضور یافت.

وی در پایان با اشاره به اینکه اسماعیل شاه‌زید سابقه کسب افتخارات زیادی با تیم ملی دارد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ناشنوا به منظور حضور در سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه با حضور 21 فوتسالیست در سالن ورزشی فجر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc44qm.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما