سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 71941
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

پردیسان از لحاظ فرهنگی و آموزشی در مضیقه است

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در پردیسان از لحاظ فرهنگی و نیاز به آموزشگاه‌های فرهنگی در مضیقه هستیم و نیاز به ارائه خدمات ویژه به مردم این منطقه هستیم.
پردیسان از لحاظ فرهنگی و آموزشی در مضیقه است
پردیسان از لحاظ فرهنگی و آموزشی در مضیقه است
به گزارش قم نیوز سیدمجتبی سبحانی ثابت در هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به بحث آموزشگاه‌های فعال در کاربری‌های مسکونی پردیسان اظهار کرد: در پردیسان از لحاظ فرهنگی و نیاز به آموزشگاه‌های فرهنگی در مضیقه هستیم و نیاز به ارائه خدمات ویژه به مردم این منطقه هستیم.

وی با اشاره به وضعیت واحد‌های آموزشی و فرهنگی پردیسان تصریح کرد: نباید به آموزشگاه‌های پردیسان به عنوان مجموعه‌هایی تجاری دیده شود چراکه این مجموعه‌ها بخش زیادی از کمبودها را رفع می‌کنند.

زین‌العابدین قراچورلو نیز در این جلسه با اشاره به این لایحه خاطرنشان کرد: اینکه در تعرفه و مصوبه عنوان شود که مجوز برای سه سال و تنها یکبار صادر می‌شود و مجدد اقدام به تمدید آن کنیم نوعی نقض مصوبات قبل است و باید فکری جدی در این زمینه شود.

وی بیان کرد: باید دسته‌بندی شود که چه آموزشگاه‌هایی و تا چه سالی می‌توانند مشمول ماده 37 شوند؛ برخی مراکز منفعت تجاری هم دارند که باید از آموزشگاه‌هایی که خدمات به مردم ارائه می‌کنند مجزا شوند و فعالیت خود را طبق ضوابط تثبیت کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb89bz.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما