شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 72047
منبع : خبرگزاری مهر
با ۳ پیروزی؛

تیم بدمینتون قم قهرمان دور رفت لیگ دسته اول شد

قم نيوز : تیم بدمینتون قم با ۳ پیروزی متوالی قهرمان دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور شد.
تیم بدمینتون قم قهرمان دور رفت لیگ دسته اول شد
تیم بدمینتون قم قهرمان دور رفت لیگ دسته اول شد
به گزارش قم نیوز دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور در گروه یک، شامگاه جمعه در قم به پایان رسید و تیم بدمینتون قم با ۳ پیروزی از ۳ بازی در صدر جدول دور رفت قرار گرفت.

مسابقات دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون در گروه یک به مدت ۲ روز در سالن بدمینتون مرحوم حامد فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و تیم‌های هیئت بدمینتون قم، اس پی دنیا پلاستیک شیراز، ذوب روی صبای زنجان و گاز فارس در این مسابقات حضور داشتند.

پس از برگزاری مسابقات دوره‌ای، تیم هیئت بدمینتون قم در صدر قرار گرفت و هر ۳ مسابقه خود را با برد پشت سر گذاشت و تیم اس پی دنیا پلاستیک شیراز در رده دوم قرار گرفت تا بدین ترتیب نماینده قم با موفقیت، آماده حضور در دور برگشت مسابقات در شیراز شود.

تیم بدمینتون قم در سومین و آخرین مسابقه خود در دور رفت ۳ بر ۲ برابر تیم اس پی پلاستیک شیراز به برتری دست یافت. این تیم پیش از این با نتیجه ۴ بر یک برابر ذوب روی صبای زنجان و ۵ بر صفر برابر گاز فارس به پیروزی رسیده بود.

حضور بازیکنانی چون محسن صادقیان، سجاد ترابی، علیرضا افکانه و معین کشاورز که همگی بازیکنان بومی و مستعد قمی هستند به همراه محمد رضا مطیع و حامد شعبانیان از مربیان برجسته قم در این تیم کمک بزرگی برای موفقیت تیم بدمینتون قم در لیگ یک بوده است.

 از چهار تیم حاضر در گروه یک دو تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند تا در مجموع ۴ تیم برای کسب ۲ سهمیه صعود به لیگ برتر بدمینتون مردان، تلاش کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjayea.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما