شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 72076
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ دسته اول فوتبال امید رقم خورد؛

تساوی خانگی تیم امید صبای قم برابر خیبر خرم‌آباد

قم نيوز : تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی از لیگ دسته اول فوتبال امید برابر خیبر خرم آباد به تساوی رسید.
تساوی خانگی تیم امید صبای قم برابر خیبر خرم‌آباد
تساوی خانگی تیم امید صبای قم برابر خیبر خرم‌آباد
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال امید صبای قم که در راه صعود از مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور قرار دارد یکی از معدود فرصت‌های باقی مانده برای به دست آوردن شانس صعود را از دست داد.

تیم امید صبای قم جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر تیم خیبر خرم آباد به میدان رفت و در شرایطی که نیاز مبرمی به کسب هر ۳ امتیاز بازی داشت در نهایت برابر نماینده لرستان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی برای کسب پیروزی داشتند اما در استفاده از این موقعیت‌ها ناکام بودند و صبا که در هفته‌های اخیر با مشکل کمبود بازیکن روبرو شده با از دست دادن ۲ امتیاز این بازی، اکنون امید خود برای صعود را کمرنگ می‌بیند.

صبا در صورتی که برابر خیبر خرم آباد پیروز می‌شد فاصله خود را با بالای جدول کاهش می‌داد اما این اتفاق رخ نداد و صبا در حال حاضر تنها روی کاغذ شانس صعود دارد که با توجه به بازی‌های دشوار آینده صبا، صعود این تیم چندان به واقعیت نزدیک نیست.

محرومیت صبا از نقل و انتقالات به دلیل بدهی‌های باشگاه صبا در زمان فعالیت در لیگ برتر فوتبال ایران سبب شده حتی تیم‌های پایه صبا هم در روزگاری که از صبا فقط یک نام باقی مانده، نتوانند بازیکنی جذب کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb0gbz.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما