شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : 72102
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

80 درصد جمعیت ایران دوران انقلاب اسلامی را درک نکردند

قم نيوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: : 80 درصد از جمعیت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا آمدند و باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تبیین کنند.
80 درصد جمعیت ایران دوران انقلاب اسلامی را درک نکردند
80 درصد جمعیت ایران دوران انقلاب اسلامی را درک نکردند
به گزارش قم نیوز نصرت الله لطفی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم بیان عملکرد توسط مدیران استان قم اظهار کرد: مدیران استان باید از 15 دی ماه به مدت یک ماه گزارش عملکرد خود را در سطح ملی و استانی ارائه بدهند، همچنین همه دستگاه‌های استان قم باید مشارکت گسترده ای در نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف استان قم باید به مناسبت دهه فجر در ارائه خدمات به مردم تسهیلاتی در نظر بگیرند، نباید این کار تنها به شهرداری منحصر شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: باید دستگاه‌های استان نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلام را به صورت جذاب و به دور از کلیشه‌ها برگزار کنند، وزارتخانه‌ها نمایشگاه‌هایی را در نقاط مختلف به این مناسبت برگزار می‌کنند.

لطفی با اشاره به اهمیت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: 80 درصد از جمعیت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا آمدند، در تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان موفق نبودیم و باید به جوانان نشان بدهیم که خدمات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با خدمات پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: مراسم‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دهه فجر با توجه به ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb58bz.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما