دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 72168
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با حضور مسئولین ترافیکی شهر صورت گرفت،

آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدرسه شهید مفتح

قم نيوز : جلسه آموزشی با هدف آموزش رفتارهای مناسب ترافیکی به دانش آموزان مدرسه شهید مفتح در منطقه 4 برگزار شد.
آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدرسه شهید مفتح
آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدرسه شهید مفتح
به گزارش قم نیوز با حضور مسئولین ترافیکی شهر در مدرسه ابتدایی شهید مفتح در منطقه4 شهری، رفتارهای صحیح ترافیکی به دانش آموزان این مدرسه آموزش داده شد.

 در این جلسه آموزشی دکتر ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، نیک سرپرست سازمان ترافیک شهرداری قم و سرهنگ عرب رئیس پلیس راهور شهرستان قم و مسئولین مدرسه حضور داشتند و مباحث ترافیکی را به دانش آموزان آموزش دادند.

ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم ضمن گرامیداشت 26 آذر روز ملی حمل و نقل در خصوص رفتارهای صحیح ترافیکی برای دانش آموزان این مدرسه ابتدایی صحبت کرد.

معاون حمل و  نقل و ترافیک شهرداری قم  در این جلسه نکاتی را در مورد نحوه عبور درست از تقاطع ها و عدم نشستن کودکان در صندلی جلو خودرو متذکر شد.

وی با تاکید بر عدم استفاده والدین از گوشی تلفن همراه در هنگام رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی توسط موتور سوران ، هدف از این جلسه آموزشی را آشنا نمودن کودکان با رفتارهای درست و نادرست ترافیکی و همچنین آموزش رفتار های صحیح ترافیکی به دانش آموزان برشمرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر ضرورت آموزش‌های ترافیکی به دانش‌آموزان از نخستین روزهای شروع دبستان، گفت: اعتقاد داریم آموزش ترافیکی باید از سنین پایین صورت پذیرد زیرا کودکان در سنین پایین به دلیل اینکه از ضمیری روشن و چشم و گوشی بینا و شنوا برخوردارند، مطلب را سریع‌تر می‌گیرند و در ذهن‌هایشان، ماندگاری همیشگی دارد.

در این جلسه سرهنگ عرب رئیس پلیس راهور شهرستان قم در خصوص استفاده از پل عابر پیاده و خط کشی عابر و نحوه عبور صحیح از خیابانها با بچه های مدرسه صحبت کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjf05.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما