دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 72170
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پیام تسلیت شهردار قم به مناسبت سالروز ارتحال حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

قم نيوز : دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ارتحال ملکوتی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) را تسلیت گفت.
پیام تسلیت شهردار قم به مناسبت سالروز ارتحال حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
پیام تسلیت شهردار قم به مناسبت سالروز ارتحال حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
به گزارش قم نیوز در متن پیام تسلیت دکتر سقائیان نژاد شهردار قم آمده است:

بسمه تعالی

خاک قم در دهم ربیع الثانی توفیق میزبانی میراث ولایت را یافت.

یکی از الطاف زیبای تجلی نعمت های الهی، همجواری و همسایگی در جوار بارگاه نورانی ائمه اطهار(ع) و در قم مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) است که در توسعه بخشی به فضای معنوی و تبلیغ دین جایگاهی سترگ داشته و خاک قم توفیق میزبانی و امانت داری از این میراث ارزشمند امامت را برعهده گرفته است.

تاريخ تمدن اسلامي همواره شاهد جلوه‌های ویژه تبیین معرفت دینی با هویت‌های اصیل بندگی بوده که تاثیر دامنه انعکاس ظهور و بروز اهتمام وافر آنان در ایام حیات و بعد از آن برای اعتلای پرچم آموزه‌های دینی ماندگار مانده و فهم این مهندسی سازه‌های هدایت بشری،  نیازمند بینشی عمیق و معرفتی دقیق است و چنان مجاهدانه کوشیدند که فرازهای بلندمعانی در فرودهای الفاظی همانند وَبَذَلْتُمْ اَنْفُسَكُمْ فى مَرْضاتِهِ، وَصَبَرْتُمْ عَلى ما اَصابَكُمْ فى جَنْبِهِ تجلی یافت .

  درس آموزی از گفتمان حضرت فاطمه معصومه(س) می‌بایست پیوست زندگی فردی و اجتماعی گردد و عطر زیبای عمل به این آیه شریفه الَّذِينَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِكَ هُمُ الْفائِزُون را در زندگانی و وجود نازنین این بانوی بزرگوار شاهدیم .

بی‌شک شكرانه هم جواري با مضاجع شریف ائمه اطهار(ع) و امامزادگان واجب التعظیم(ع)  عمل به دستورات آن بزرگواران و تکریم و خدمت به زائرین و مجاورین خواهد بود.

اینجانب ایام سوگواری این بانوی افتخار آفرین را تسلیت گفته و برای خود و همگان بهره‌مندی و خوشه چینی از خرمن با برکت این سلاله پاک را که  معراجي براي رسيدن به حقيقت نور علم توحيدی است آرزومندم  و اقتدا به بارقه‌های امید در محراب بندگی ایشان را مسالت دارم.

 
                                                                                دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد
                                                                                     شهردار قم
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzq9u.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما