يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 72413
منبع : خبرگزاری فارس

الماس‌شهر روي پرتگاه سقوط / آبروي فوتسال قم در خطر

قم نيوز : تيم الماس شهر قم با قبول يك شكست ديگر در ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور بيش از هر زمان ديگري به سقوط نزديك‌تر شد.
الماس‌شهر روي پرتگاه سقوط / آبروي فوتسال قم در خطر
الماس‌شهر روي پرتگاه سقوط / آبروي فوتسال قم در خطر
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال الماس شهر قم که برای اعاده حیثیت و گرفتن سه امتیاز به منظور جلوگیری از سقوط به دسته پائین‌تر این هفته در دیداری حساس مقابل تیم میانه جدولی شهرداری رشت به میدان رفت بود، با وجود نمایش خوب خود تن به شکست داد تا بیش از هر زمان دیگری سقوط را بیخ گوش خود احساس کند.

در جدول رده‌بندی لیگی که در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود و تیم‌ها به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می‌کنند، موقعیت الماس شه قم هرگز خوب نیست و این تیم دقیقا در جایگاهی قرار دارد که با تداوم بقا در آن قطعا به لیگ دسته دوم فوتسال ایران سقوط خواهد کرد.

تیم فوتسال الماس شهر قم در این دوره از بازی‌ها تا کنون 11 بازی انجام داده اما فقط طعم پیروزی در یک مسابقه را چشیده، دو بار مساوی کرده و از 8 بازی خاطره تلخ شکست را در ذهن دارد، به همین دلیل با پنج امتیاز از 33 امتیاز توزیع شده تا این هفته، در مکان هشتم جدول 9 تیمی گروه نخست جای دارد.

نماینده فوتسال قم که از 11 بازی خود یک برد، دو تساوی، 8 باخت، 18 گل زده، 32 گل خورده، تفاضل گل منفی 14 و تنها پنج امتیاز اندوخته، این هفته برابر تیم رده ششمی شهرداری رشت تن به شکست سه بر دو داد اما خوش‌شانس بود که تیم رده نهمی صدرای شیراز هم در خانه خود باخت، و الّا نماینده قم اکنون قعرنشین لیگ دسته اول فوتسال ایران بود.

در جدول رده‌بندی گروه نخست مسابقات فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های ایران تا پایان هفته دوازدهم تیم نفت امیدیه با 11 بازی و 26 امتیاز صدرنشین است، خالص‌سازان زنجان و هایپرشهر شاهین‌شهر با 24 و 21 امتیاز در رده‌های دوم و سوم این گروه ایستاده‌اند.

همچنین تیم پاس البرز با 18 امتیاز، نام‌آوران رسالت مازندران با 17 امتیاز، شهرداری رشت با 17 امتیاز، هبلکس رضوی مشهد با 10 امتیاز، الماس شهر قم با پنج امتیاز و صدرای شیراز با سه امتیاز مکان‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgwt9u.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما