دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 72487
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم:

سطح فضای سبز منطقه 6 باید ارتقاء یابد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم لزوم ارتقاء سطح فضای سبز منطقه 6 را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی، هماهنگی کامل و همراهی با مسوولان مختلف بتوانیم در پیشبرد اهداف منطقه و افزایش کمی و کیفی فضای سبز قدم برداریم.
سطح فضای سبز منطقه 6 باید ارتقاء یابد
سطح فضای سبز منطقه 6 باید ارتقاء یابد
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در جلسه تودیع و معارفه مسوول فضای سبز شهرداری منطقه 6، با اشاره به تاثیر تغییرات و جابجایی در پویایی فعالیت‌ها اظهار کرد: اثر تغییر در حوزه فضای سبز که حوزه پویا و زنده است بسیار ملموس‌تر خواهد بود چراکه ممکن است تکرار در کار موجب عادی‌شدن آن شود و نیاز باشد تغییری ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید سطح انتظارات و توقعات از کارها افزایش پیدا کند، تصریح کرد: مسوولیت‌ها فرصتی برای خدمت به مردم هستند و اگر ماندگار بود قطعا به ما نمی‌رسید پس باید از این فرصت مغتنم برای خدمت ویژه به مردم استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه کار در منطقه 6 مشکل است، افزود: تراکم جمعیت در منطقه 6 بسیار بالا است و به دلیل بافت متراکم، کمترین سرانه فضای سبز را هم دارد و این مساله اهمیت افزایش کیفیت و بالابردن سرانه‌ها را بیش از پیش می‌کند.

وی لزوم ارتقاء سطح فضای سبز منطقه 6 را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی، هماهنگی کامل و همراهی با مسوولان مختلف بتوانیم در پیشبرد اهداف منطقه و افزایش کمی و کیفی فضای سبز قدم برداریم.

جوادیان با اشاره به اعتبارات محدود منطقه 6 تصریح کرد: به همین خاطر باید در فعالیت‌ها به بحث صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها دقت داشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqknq.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما