دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 72497
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد

برگزاری نمایشگاه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس

قم نيوز : قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نمایشگاه‌ بزرگی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس شهر تهران با حضور همه دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس
برگزاری نمایشگاه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس
به گزارش قم نیوز نصرت الله لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه روسای کارگروه‌های تخصصی ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به همزمانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه اظهار کرد: امسال شاهد همزمانی این مناسبت با ایام فاطمیه هستیم و به همین دلیل باید اعزام مبلغین در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در دستور کار داشته باشیم.

وی ادامه داد: سه کارگروه اقتصادی، اجتماعی و شهرداری‌ها در ستاد بر عهده وزارت کشور است و وزیر کشور ورود جدی در زمینه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: یک همایش سراسری با حضور چندین هزار تشکل مردمی از سراسر کشور در وزارت کشور برگزار می‌شود تا بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت بگیرد.

لطفی نقش بانوان را در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: کارگروهی با حضور مشاوران زنان از دستگاه‌های مختلف در ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: باید نمایشگاه‌ها معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار شود، در تهران هم شاهد چندین نمایشگاه عظیم در این زمینه خواهیم بود که این نمایشگاه‌ها بی سابقه هستند، یکی از این نمایشگاه‌ها در باغ موزه دفاع مقدس با حضور همه دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: باید بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته و در راستا محتوا در این زمینه باید توسط کارگروه‌های مختلف تهیه شود.

لطفی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی اظهار کرد: ظرفیت زیادی در این فضا وجود دارد و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی به اقشار مختلف ممکن است.

وی ادامه داد: بیش از 80 درصد جمعیت پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را تجربه نکردند که آن‌ها درک مناسبی نسبت به وضعیت پیش از انقلاب را ندارد، دشمن از این ضعف برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب استفاده کرده است تا بین مردم و نظام اسلامی شکاف ایجاد کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: انقلاب اسلامی منحصر به جغرافیایی خاصی نیست و حتی معترضان اخیر در فرانسه گفتند که از انقلاب اسلامی الهام گرفتند، از هر فرصتی باید برای معرفی دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.

لطفی با اشاره به روند بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اظهار کرد: از حدود یک سال پیش کار برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور در قالب یک ستاد با 21 کارگروه تخصصی در بخش‌های مختلف از جمله حوزه و روحانیت آغاز شد.

وی ادامه داد: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسات اختصاصی با مقام‌های ارشد کشور و وزرای مختلف برگزار کرده است.

قائم مقام شورای هماهنگی انقلاب اسلامی شهر قم را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای کسب هدایت از روحانیت در این شهر ضرورت داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciy5ay.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما