سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 72542
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مناقصه‌های شهرداری قم مبهم نباشد

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برنامه شهرداری برای خرید قیر و میلگرد برای پروژه‌های عمرانی گفت: باید جزئیات این کار به طور کامل برای شورا مشخص باشد و شفاف‌سازی دلیل کار صورت گیرد تا اعضای شورا بتوانند درست تصمیم‌گیری کنند.
مناقصه‌های شهرداری قم مبهم نباشد
مناقصه‌های شهرداری قم مبهم نباشد
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه اخذ مجوز خرید قیر و میلگرد برای پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار کرد: این لایحه کلی است و جزئیات آن به پیوست مطرح نشده است؛ با چه دلایل توجیهی این لایحه به شورا ارائه شده است، آیا پیش‌بینی افزایش قیمت کالاهای استراتژیک در آینده وجود دارد که خریداری این اقلام به نفع شهرداری باشد یا پروژه‌ها به آنها نیاز دارد و یا منابعی اضافه بر سازمان داریم که بخواهیم به لحاظ اقتصادی آنها را به کالا تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه در این لایحه 250 میلیارد ریال برای خرید قیر و 650 میلیارد ریال برای خرید میلگرد پیش‌بینی شده است افزود: مشخص نشده که این قیر مصرف چند ماه شهر است؛ آیا ما که می خواهیم نظر بدهیم پیش‌بینی کردیم که مصلحت است که 25 میلیارد تومان را هزینه کنیم. باید هزینه‌هایی که خارج از بودجه در شهرداری پیش‌بینی می‌شود به طور کامل شفاف‌سازی شود.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: در بحث میلگرد مشخص نیست که چه میلگردی برای چه پروژه‌هایی باید خریداری شود؛ باید توضیح داده شود که نحوه خرید این اقلام چگونه است و آیا محل خرید بورس یا محل دیگری است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8iea.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما