سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 72550
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله اراکی: آیت الله هاشمی شاهرودی احاطه ای کامل به علوم اسلامی داشت

قم نيوز : دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: ایشان در عرصه های مختلف علوم اسلامی صاحب ابتکار بود و در همه رشته‌ها به علوم اسلامی احاطه داشت.
آیت الله هاشمی شاهرودی احاطه ای کامل به علوم اسلامی داشت
آیت الله هاشمی شاهرودی احاطه ای کامل به علوم اسلامی داشت
به گزارش قم نيوز آیت الله محسن اراکی پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در بیت آیت الله هاشمی شاهرودی در قم اظهار کرد: فاجعه فقدان حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی جبران ناپذیر است.

وی با بیان اینکه ایشان بیش از 50 سال به تقوا، جهاد، تحقیق علمی و شاگردپروری پرداخت بیانکرد: ایشان در عرصه های مختلف علوم اسلامی صاحب ابتکار بود و در همه رشته‌ها به علوم اسلامی احاطه داشت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه ایشان مجاهدی خستگی ناپذیر بود و در خانواده ای عالم و با تقوا پرورش یافت، اضافه کرد: آیت الله هاشمی شاهرودی در زمان حضور در زندان بعثی شکنجه‌های بسیاری متحمل شد و با وجود همه شکنجه‌ها در ایستادگی، مقاومت و جهاد و تلاش علمی کوتاهی نکرد.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی شاهرودی یادگار علمی، اخلاقی و جهادی آیت الله شهید صدر بود گفت: ایشان در همه این عرصه ها عالمی نمونه، برجسته و استثنایی بودند.

اراکی تاکید کرد: این ضایعه را به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید قم و نجف و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuway.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما