شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 72665
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

استاد پرورش از استوانه‌های انقلاب اسلامی بود

قم نيوز : مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: استاد پرورش یکی از استوانه‌های انقلاب اسلامی بود و ابعاد شخصیت او ایجاب می‌کند که هر سال برای او بزرگداشت بگیریم.
استاد پرورش از استوانه‌های انقلاب اسلامی بود
استاد پرورش از استوانه‌های انقلاب اسلامی بود
به گزارش قم نیوز مرتضی نجفی قدسی در مراسم پنجمین سالگرد ارتحال استاد سید علی اکبر پرورش در دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به ویژگی‌های استاد پرورش اظهار کرد: او همه تفاسیر مهم قرآن را مطالعه کرد، پربار بودن سخنرانی‌های استاد پرورش به دلیل احاطه او به قرآن بود و او پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در محضر شهدایی همچون شهید بهشتی و شهید مطهری سخنرانی می‌کرد.

وی ادامه داد: استاد پرورش از همان جوانی در علم، جهاد و عرفان می‌درخشید و شخصیت او ابعاد مختلفی داشت، استاد پرورش یکی از استوانه‌های انقلاب اسلامی بود و ابعاد شخصیت او ایجاب می‌کند که هر سال برای او بزرگداشت بگیریم تا نسل جوان بدانند که ما چه شخصیت‌های برجسته ای در این کشور داشتیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: تعابیری که بزرگان در خصوص استاد پرورش داشتند، کم نیست، او عالم و دانشمند بود، گرچه که لباس روحانیت بر تن نداشت، روح معنویت در رفتار و گفتار استاد پرورش حاکم بود.

نجفی قدسی استاد پرورش را دارای شاگردان زیادی دانست و تصریح کرد: سرلشگر رحیم صفوی مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری از شاگردان این استاد بود.

وی خاطرنشان کرد: استاد پرورش همیشه سعی می‌کرد که از معارف ناب اسلامی بهره بگیرد و از این معارف در عرصه‌های مختلف استفاده کند، او برای هر سخنرانی 100 ساعت مطالعه می‌کرد و همین دلیل سخنرانی‌های او پس از پیاده شدن به کتاب تبدیل شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcftvde.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما