شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 72674
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ دسته اول فوتسال؛

تیم فوتسال الماس شهر قم برابر صدرای شیراز پیروز شد

قم نيوز : تیم فوتسال الماس شهر قم در لیگ دسته اول فوتسال برابر صدرای شیراز پیروز شد تا امید خود به بقا را حفظ کند.
تیم فوتسال الماس شهر قم برابر صدرای شیراز پیروز شد
تیم فوتسال الماس شهر قم برابر صدرای شیراز پیروز شد
به گزارش قم نیوز هفته چهاردهم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول کشور برگزار شد و تیم الماس شهر قم با پیروزی خانگی برابر نماینده فارس امید خود برای بقا در لیگ دسته اول را حفظ کرد گرچه الماس شهر برای بقا باید در بازی‌های آینده نتایج متفاوتی نسبت به گذشته کسب کند

تیم‌های الماس شهر قم و صدرای شیراز شامگاه جمعه در قم به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم الماس شهر قم موفق شد ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد و همانند بازی رفت در شیراز، پیروز این بازی باشد.

ابوالفضل رضاییان فوتسالیست جوان قمی ستاره این بازی بود که هت تریک کرد و ۳ گل برای الماس شهر قم به ثمر رساند و محمد برزگر دیگر گلزن تیم الماس شهر بود تا محمد قاسمی به اولین پیروزی خود پس از در اختیار گیری سکان هدایت الماس شهر دست یابد.

تیم صدرای شیراز که پیش از این در انتهای جدول قرار داشت با این شکست شانسی برای بقا در لیگ دسته اول ندارد اما الماس شهر قم تیم ماقبل آخر جدول است و برای بقا باید در بازی‌های آتی امتیازات قابل توجهی را جمع آوری کند و چهره‌ای دگرگون شده به نمایش بگذارد.

در لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم‌ها در ۲ گروه ۹ تیمی قرار دارند که طی ۱۸ هفته با هم رقابت می‌کنند و ۲ تیم انتهای جدول هر گروه به دسته دوم سقوط می‌کنند و این وضعیت شرایط تیم الماس شهر را بحرانی کرده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfjvde.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما