يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 72724
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 82 كيلوگرم

فرنگي‌كار مطرح قم قهرمان ايران شد

قم نيوز : فرنگي‌كار مطرح و افتخار آفرين استان قم موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران شد.
فرنگي‌كار مطرح قم قهرمان ايران شد
فرنگي‌كار مطرح قم قهرمان ايران شد
به گزارش قم نیوز کشتی‌گیری که بعد از سال 2014 دیگر رنگ دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران را ندیده بود، در مسابقات انتخابی سال 1397 تیم ملی آنقدر پرقدرت ظاهر شد تا بار دیگر نظر کادر فنی را برای بازگشت به ترکیب اصلی این تیم جلب کند.

این کشتی‌گیر هادی علیزاده پورنیا دارنده دو مدال طلا و نقره پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، سه مدال جام جهانی کشتی فرنگی و چندین مدال میادین داخلی و بین‌المللی دیگر است که بعد از عضویت تیم ملی ایران در مسابقات جهانی سال 2018 بار دیگر جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

علیزاده پورنیا که در سال 2014 به دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقات جهانی مدال بگیرد و همان سال شانس حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی را از دست داد، در وزن 82 کیلوگرم پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران به میدان رفت و قهرمان شد.

از سوی دیگر بازگشت محمد بنا مربی مطرح و سرشناس کشتی فرنگی ایران و جهان به راس کادر فنی تیم ملی که علاقه خاصی به هادی علیزاده‌پورنیا دارد، موجب شده تا این فرنگی‌کار افتخار آفرین استان قم روحیه و انگیزه چند برابری برای دست‌یابی مجدد به دوبنده تیم ملی داشته باشد.

مسابقات وزن 82 کیلوگرم انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی در حالی به پایان رسید که هادی علیزاده‌پورنیا در دیدار نهایی به مصاف جمال اسماعیلی از تهران رفت و با کسب برتری در این مبارزه به مقام قهرمانی دست یافت، همچنین در این وزن عباس مهدی‌زاده از اصفهان و مهرداد بهرامی از توابع تهران مشترکا سوم شدند.

رتبه‌های پنجم تا نهم این وزن نیز به سیدامیررضا نرگسی از آذربایجان‌غربی، امیر شاهپروری از البرز، سیاوش دوست‌داریان از لرستان، فردین عبدولی و علیرضا فتاحی از خوزستان رسید، در حالی که یک کشتی‌گیر دیگر از قم به نام محمدعلی حیدری نیز در این وزن حضور داشت که سرانجام دهم شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbazbz.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما