پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 72910
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

رویکرد بودجه 98 رفع مشکلات معیشتی مردم است/در برجام نقد را به نسیه دادیم

قم نيوز : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی رویکرد بودجه 98 را رفع مشکلات معیشتی مردم و مقابله با گرانی های افسار گسیخته دانست.
رویکرد بودجه 98 رفع مشکلات معیشتی مردم است/در برجام نقد را به نسیه دادیم
رویکرد بودجه 98 رفع مشکلات معیشتی مردم است/در برجام نقد را به نسیه دادیم
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت که در مسجد فاطمیه برگزار شد، با اشاره به تصمیم های اتخاذ شده در بودجه سال 98 برای رفع مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: در بودجه از سوی دولت و مجلس به مشکلات معیشتی توجه لازم شده است و قوای مجریه و مقننه با ارائه طرح‌هایی به دنبال جلوگیری از گرانی‌های افسار گسیخته و کاهش مشکلات اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا در منطقه دنبال اهداف منافع خود است، گفت: آنها در راستای دستیابی به منافع خود به هیچ کشوری حتی عربستان سعودی که مدعی دوستی با آنها هستند نیز رحم نخواهد داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: آنها از این مسئله غافل هستند که ملت یاران همچنان قهرمان و استوار مدافع آرمان‌ها بوده و از خون پاک شهدا پاسداری می‌کند و با حفظ وحدت حماسه‌هایی ماندگار همچون 9 دی را خلق کرده و به دشمنان اجازه کوچکترین دخالتی را نخواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوء تدبیر و بی برنامگی دولت برای شرایط اقتصادی کشور گفت: در شرایط فعلی با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

امیرآبادی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در برجام در عمل به تعهداتشان بدعهدی کردند، یادآور شد: با جمع کردن سانتریفیوژهای اراک در برجام نقد را به نسیه دادیم و در مقابل آنها نه تنها به تعهدات خود در حذف تحریم‌ها عمل نکردند بلکه طمعشان نیز بیشتر شد.

وی با اشاره به سخن ظریف که گفته است هدف در برجام تحریم‌ها نبود، افزود: باید پرسید پس در برجام چه هدفی دنبال می‌شد؟ اگر ایجاد اختلاف بین اروپا و آمریکا را دنبال می کردید که باید بدانید دعوای آنها زرگری است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciu3ay.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما