سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 73132
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
استاندار قم عنوان کرد؛

دستاورد‌ها و سرمایه‌های نظام ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است

قم نيوز : سرمست در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و سالگرد قیام ۱۹ دی با ۲ تن از خانواده شهدای حادثه ۱۹ دی و دفاع مقدس دیدار کرد و گفت: دستاورد‌ها و سرمایه‌های نظام ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
دستاورد‌ها و سرمایه‌های نظام ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است
دستاورد‌ها و سرمایه‌های نظام ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم، در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در آستانه سالگرد قیام ۱۹ دی در دیدار با ۲ تن از خانواده شهدای حادثه ۱۹ دی و دفاع مقدس گفت: دستاورد‌ها و سرمایه‌های نظام ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

استاندار قم با خانواده شهید محمدرضا انصاری از شهدای حادثه ۱۹ دی و نیز شهید سید حسن اکبری یزدی از شهدای دفاع مقدس دیدار کرد و گفت: شهید محمدرضا انصاری از شهدای حادثه خونین ۱۹ دی در ایام انقلاب است که در سن ۱۹ سالگی به شهادت رسید و شهید سید حسن اکبری یزدی نیز از شهدای دفاع مقدس می‌باشد که در سال ۱۳۶۱ به این فیض، نائل گشت.

وی با اشاره به جانفشانی و رشادت شهدای انقلاب در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب، افزود: رضایت مردمی از سرمایه‌های مهم نظام و دستاورد بزرگ انقلاب است.

سرمست به نقش پر اهمیت پدر و مادر شهدا در پرورش این نیرو‌های مجاهد و مخلص در راه خدا اشاره و خاطرنشان کرد: خانواده شهدای گرانقدر، امروز نیز تاثیر خود را با صبر و تلاش در مسیر دفاع از آرمان‌ها انقلاب در کشور ایفا می‌کنند و این مهم مسئولیت مدیران در کشور را در راه خدمت دوچندان خواهد نمود.

قیام ۱۹ دی قم که تظاهرات اعتراضی نسبت به چاپ مقاله ایران و استعمار سرخ و سیاه در روزنامه اطلاعات در توهین به امام راحل بود، نقش بسزایی در سرنوشت انقلاب اسلامی داشت و از آن به عنوان جرقه انقلاب و سرآغاز بیداری ملت ایران یاد می‌شود و پس از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بار دیگر قم را به عنوان مرکز مبارزه علیه رژیم پهلوی معرفی کرد.

انتهای پیام /110
https://qomnews.ir/vdcf0yde.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما