چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 73208
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

استاندار قم: تیم علمی و متخصص در شهرداری قم مشغول به کار هستند

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر اینکه تیم علمی و متخصص در شهرداری قم مشغول به کار هستند اظهار کرد: ما به مدیریت شهری قم بسیار امیدوار هستیم و امیدواریم به گونه‌ای با همکاری گام برداشته شود تا بتوانیم شهر قم را به جایگاه و شان و منزلت واقعی آن برسانیم.
تیم علمی و متخصص در شهرداری قم مشغول به کار هستند
تیم علمی و متخصص در شهرداری قم مشغول به کار هستند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در دیدار شهردار و مدیران شهری قم،‌ با تاکید بر اینکه تیم علمی و متخصص در شهرداری قم مشغول به کار هستند اظهار کرد: ما به مدیریت شهری قم بسیار امیدوار هستیم و امیدواریم به گونه‌ای با همکاری گام برداشته شود تا بتوانیم شهر قم را به جایگاه و شان و منزلت واقعی آن برسانیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهر قم گفت: این ظرفیت‌ها می‌طلبد که فردی متخصص،‌ مدیر،‌ کارآمد و با تجربه در جایگاه شهرداری فعالیت کند که امروز اینگونه است و تیمی تخصصی نیز در کنار شما فعال هستند.

استاندار قم با بیان اینکه افرادی متخصص و با تجربه و کارآمد در قم حضور دارند افزود: باید از ظرفیت‌های تخصصی قم در حوزه‌های مختلف استفاده شود؛‌ نیت ما این است که پلی ارتباطی بین شهرداری و دولت شویم و از پتانسیل وزارت کشور برای رفع مشکلات استفاده کنیم.
وی بیان کرد: می‌توان از ارتباطات موجود در قم و کشور استفاده کرد و مشکلات شهر را برطرف ساخت؛ مدیریت شهر آبروی مجموعه استان است و حدفاصلی برای خدمات و اقدامات وجود ندارد.

سرمست با بیان اینکه نگاه ما به مجموعه شهرداری به عنوان نقطه قوت است افزود: در استان قم یک شهر قم وجود دارد و باید تمام عزم خدمت در این شهر به طور ویژه به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام مسوولان باید مشترکاً به دنبال خدمت به مردم باشند تصریح کرد:‌ باید بر روی اشتراکات سرمایه‌گذاری شده و خدمتی ویژه به مردم ارائه شود.

استاندار قم نگاه ویژه به استفاده از بخش خصوصی را امری ضروری خواند و افزود: دولت از نظر منابع مالی آنقدر قوی نیست ولی هرچه که دارد به میدان می‌آورد تا بستر رفع مشکلات مردم فراهم شود و در این زمینه باید از بخش خصوصی استفاده کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjo8ea.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما