پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 73528
منبع : خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان برنامه‌وبودجه کشور: مدیران وعده‌ غیر قابل تحقق به مردم ندهند

قم نيوز : معاون سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: مدیران از دادن وعده‌های غیرواقعی و غیرقابل تحقق خودداری کنند، تلاش سازمان برنامه‌وبودجه کشور بر تزریق عادلانه منابع در بین تمام استان‌ها است.
مدیران وعده‌ غیر قابل تحقق به مردم ندهند/ تزریق عادلانه منابع در بین تمام استان‌ها
مدیران وعده‌ غیر قابل تحقق به مردم ندهند/ تزریق عادلانه منابع در بین تمام استان‌ها
به گزارش قم نیوز قاسم رمضانپور نرگسی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس جدید سازمان برنامه‌وبودجه قم که در مرکز همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان وعده‌ای به مردم بدهند که می‌دانند امکان تحقق دارد.

وی با تأکید بردادن وعده‌های قابل تحقق به مردم توسط مدیران دولتی افزود: تمام مشکلات موجود در کشور با تعامل و همکاری بین ملت و دولت حل می‌شود، مسئولان وعده‌هایی را به مردم بدهند که امکان تحقق آن وجود دارد.

معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: مدیران از دادن وعده‌های غیرواقعی و غیرقابل تحقق خودداری کنند، تلاش سازمان برنامه‌وبودجه کشور بر تزریق عادلانه منابع در بین تمام استان‌های کشور است.

رمضانپور ادامه داد: به دلیل اهمیت استان قم رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم به‌صورت مستقیم توسط معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور منصوب می‌شود، در سال‌های گذشته توفیقات خاصی در سازمان برنامه‌وبودجه قم رخ‌داده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان قم تأکید کرد: سازمان برنامه‌وبودجه کشور در تخصیص و تزریق منابع و اعتبارات به استان قم کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه کشور ابراز کرد: رئیس سابق سازمان برنامه‌وبودجه قم اقدامات ارزنده‌ای انجام داد، رئیس جدید این سازمان فردی باتجربه و کارنامه‌ای موفق بوده که ارتباط و تعامل ویژه‌ای با مدیران ملی دارد که می‌تواند درروند توسعه و پیشرفت قم مفید و ارزنده باشد.

  وی تأکید کرد: امید می‌رود در دوران مدیریت جدید سازمان برنامه‌وبودجه استان قم دیگر شاهد وعده‌های غیرقابل تحقق در سطح مدیران استانی نبوده و صرفاً وعده‌ای به شهروندان داده شود که نسبت به تکمیل آن اطمینان و یقین وجود دارد.

گفتنی است؛ محمد نوربخش به‌عنوان رئیس جدید سازمان برنامه‌وبودجه قم منصوب شد، وی پیش‌ازاین ریاست این سازمان در استان مازندران و مدیرکل سیاسی وزارت کشور را نیز در کارنامه خود دارد، سید حسن رضوی پیش‌ از این رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم بود.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcevn8f.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما