پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 73538
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ ای سازمان برنامه و بودجه:

مدیران از دادن وعده‌های غیرواقعی به مردم پرهیز کنند

قم نيوز : معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ ای سازمان برنامه و بودجه گفت: نباید مدیران برای اینکه مردم را امیدوار کنند، به آن‌ها وعده‌های غیرواقعی بدهند.
مدیران از دادن وعده‌های غیرواقعی به مردم پرهیز کنند/ سازمان برنامه و بودجه در تزریق اعتبارات به قم کوتاهی نمی‌کند
مدیران از دادن وعده‌های غیرواقعی به مردم پرهیز کنند/ سازمان برنامه و بودجه در تزریق اعتبارات به قم کوتاهی نمی‌کند
به گزارش قم نیوز قاسم رمضان پور نرگسی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به لزوم توجه مدیران به امکانات اظهار کرد: نباید مدیران وعده‌هایی بدهند که تحقق آن‌ها بسیار مشکل است یا اساسا تحقق این وعده غیرممکن باشد.

وی ادامه داد: به حل مشکلات کنونی کشور امیدوار هستیم، اما نباید مدیران برای اینکه مردم را امیدوار کنند، به آن‌ها وعده‌های غیرواقعی بدهند.

معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ ای سازمان برنامه و بودجه افزود: مدیران تمام تلاش خود را می‌کنند تا فشارهای اقتصادی به مردم به حداقل برسد، اما به هر حال این که در شرایط سختی از نظر اقتصادی قرار داریم، یک واقعیت است.

رمضان پور نرگسی با اشاره به توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه به استان قم اظهار کرد: این سازمان در تزریق اعتبارات به قم هیچ کوتاهی نمی‌کند، این استان از حساسیت و جایگاه خاصی قرار دارد و به همین دلیل نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور خودش به صورت مستقیم رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم را منصوب کرد.

وی خاطرنشان کرد: نوربخش رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه استان قم یک نیروی باتجربه است که ظرفیت‌ها و محدودیت‌های کشور را می‌داند، به همین دلیل اگر وعده ای به مردم و مدیران بدهد، حتما محقق می‌شود، او با معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه ارتباط خوبی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfctde.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما