پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 73541
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه استان قم:

استان قم به مدیران طوفانی و خطرپذیر نیاز دارد

قم نيوز : رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: در استان نیاز به مدیرانی توانمند و خطرپذیر داریم که برای حل مشکلات به صورت قدرتمند وارد میدان شوند.
استان قم به مدیران طوفانی و خطرپذیر نیاز دارد
استان قم به مدیران طوفانی و خطرپذیر نیاز دارد
به گزارش قم نیوز سید حسن رضوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به تاریخچه سازمان برنامه و بودجه استان قم اظهار کرد: این سازمان پس از سفر مقام معظم رهبر به قم و استان شدن آن، شکل گرفت.

وی ادامه داد: یکی از وعده‌های رئیس جمهور در ایام انتخابات، احیای سازمان برنامه و بودجه بود، این سازمان مغز متفکر کشور است و احیای آن در تصمیم‌گیری‌های استان‌ها نقش داشته است، سازمان برنامه و بودجه باید بازویی توانمند برای استانداران، پناهگاهی برای مدیران و کارگزاری خوب برای مجموعه استان‌ها باشد.

رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: از مهمترین اقدامات این سازمان طی سال‌های اخیر اجرای سرشماری عمومی در سال 95، اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در سال 93، دبیری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تهیه و اجرای بودجه‌های سالیانه، تهیه مطالعات آمایش استان و همراهی در تدوین برنامه ششم توسعه قم است.

رضوی با اشاره به اهمیت مساله آموزش در دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته شاهد غفلت از مساله آموزش کارشناسان و مدیران در دستگاه‌های دولتی بودیم، در حالی که آموزش موجب به روز شدن مدیران می‌شود و بخش آموزش قلب یک سازمان دولتی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: متناسب با شرایط جدید برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران کل و ارشد استان برنامه ریزی شده است که این مساله باید مورد پیگیری مدیریت جدید سازمان برنامه و بودجه قم قرار بگیرد، طی سال‌های اخیر برای مدیران استان 400 دوره آموزشی برگزار شد.

رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: باید با دوری کردن از شعار زدگی به دنبال تحقق عملی اقتصاد بومی باشیم و در این راستا باید مساله تولید در صدر اولویت‌های کشور قرار بگیرد.

رضوی برنامه استان قم را تبدیل شدن به قطب گردشگری مذهبی در کشور و جهان دانست و تصریح کرد: برای اینکه این هدف محقق شود، در استان نیاز به مدیرانی توانمند و خطرپذیر داریم که برای حل مشکلات به صورت قدرتمند وارد میدان شوند، اما در شرایط کنونی شاهد هستیم که برخی از مدیران کنونی ریسک پذیر نیستند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران به خوبی شرایط واقعی جنگ اقتصادی را در وضعیت کنونی درک نکردند، اکنون نیازمند مدیران طوفانی در کشور و استان قم هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjviea.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما