جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 73564
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شوراي مدرسان اقتصاد مقاومتي:

لوایح چندگانه FATF قطعه‌اي از پازل بزرگ ٢٠٣٠ براي دگرگوني جهان است

قم نيوز : عضو شوراي مدرسان اقتصاد مقاومتي گفت: نهادها و لوایحی چون ان پي تي، FATF، CFT، پالرمو و... قطعه اي از پازل بزرگ ٢٠٣٠ براي دگرگوني جهان توسط مستكبران است.
لوایح چندگانه FATF قطعه‌اي از پازل بزرگ ٢٠٣٠ براي دگرگوني جهان است
لوایح چندگانه FATF قطعه‌اي از پازل بزرگ ٢٠٣٠ براي دگرگوني جهان است

عضو شوراي مدرسان اقتصاد مقاومتي:
لوایح چندگانه FATF قطعه‌اي از پازل بزرگ ٢٠٣٠ براي دگرگوني جهان است
عضو شوراي مدرسان اقتصاد مقاومتي گفت: نهادها و لوایحی چون ان پي تي، FATF، CFT، پالرمو و... قطعه اي از پازل بزرگ ٢٠٣٠ براي دگرگوني جهان توسط مستكبران است.

به گزارش قم نیوز اکبر ابدالی در سخنرانی پس از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم، با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز استعماری به مراتب خطرناک تر از پهلوی ما را تهدید می‌کند و عده ای تلاش دارند ما را از انقلابی گری دور کنند. اگر دی ماه ٥٦ نیاز به حضور خیابانی مردم بود در دی‌ماه ٩٧ نیاز به حرکت روشنگری و مطالبه گری داریم.

وی با بیان اینکه ما امروز معترض به بی توجهی‌ها به فرمایشات رهبری در بین مسوولان خصوصاً در مورد لوایح بین المللی پالرمو، FATF و... هستیم اذعان کرد: به نظر می‌رسد در جلسه آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه پالرمو بررسی شده و به تصویب برسد؛ بالاترین مصلحت در جمهوری اسلامی ایران عمل به فرامین رهبری است.

عضو شورای مدرسان اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اینکه FATF توصیه وزارت خزانه داری آمریکا به ایران است خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد به نظام مالی و اقتصادی ما دسترسی یابد. دشمن برای استعمار انقلاب ترفندهای پیچیده تری را در پی گرفته است.

وی با بیان اینکه نهادها و لوایحی چون ان پی تی، FATF، CFT، پالرمو و... قطعه ای از پازل بزرگ ٢٠٣٠ برای دگرگونی جهان توسط مستکبران است گفت: یکی از اهداف پالرمو که یکی از خواسته‌های FATF است هدف مبارزه با قاچاق کالا، انسان و... است، مسوولان عنوان می‌کنند که این مساله بسیار خوب است اما آمریکا سال گذشته ایران را متهم به قاچاق انسان کرده است و این لوایح در راستای محکوم سازی ایران است.

ابدالی ادامه داد: هدف اف ای تی اف اشراف اطلاعاتی بر نظام اقتصادی کشور است و اشراف بر سپاه و... دروغی بزرگ است و اشراف بر نهادهای نظامی تنها بخش کوچکی از این طرح است.

وی با تاکید بر اینکه مجمع تشخیص مراقب باشد حرام شرعی را بر نظام تحمیل نکند گفت: راه حل تمام مشکلات ما تکیه بر اقتصاد مقاومتی است و دشمن می‌خواهد ما از اقتصاد مقاومتی و مبانی آن دور شویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceen8f.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما