دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 73686
منبع : خبرگزاری مهر

جشنواره «مادران چشم انتظار» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر انجمن سینمای جوانان قم از برگزاری جشنواره «مادران چشم انتظار» در قم خبر داد و گفت: علاقه‌مندان آثار خود را در قالب فیلم و فیلم‌نامه تا ۲۰ بهمن به دبیرخانه ارسال کنند.
جشنواره «مادران چشم انتظار» در قم برگزار می‌شود
جشنواره «مادران چشم انتظار» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز رضا ابوذر با اشاره به برگزاری «جشنواره مادران چشم انتظار» در قم، اظهار کرد: این جشنواره که از دی‌ماه فراخوان شده است به موضوع مادر شهدای جاویدالاثر و مفقودالاثر توجه دارد.

وی با بیان اینکه «جشنواره مادران چشم انتظار» به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و با همکاری انجمن سینمای جوانان قم برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۲۰ بهمن‌ماه آخرین فرصت ارسال آثار هنرمندان به دبیرخانه این جشنواره است.

مدیر انجمن سینمای جوانان قم، بخش‌های این جشنواره معنوی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: فیلم کوتاه و فیلم نامه دو بخش این جشنواره است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و همکاری انجمن سینمای جوانان استان قم برگزار می‌شود.

ابوذر با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۰ فیلم و فیلم نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ بهمن‌ماه به آدرس بلوار امین کوچه ۲۱ پلاک ۳ دفتر انجمن سینمای جوانان قم ارسال کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان قم خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره پس از داوری توسط داوران مجرب در مراسم اختتامیه که ۳۰ بهمن‌ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البینین(ع) مادر حضرت عباس(ع) برگزار می‌شود با معرفی برگزیدگان هر بخش به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjmmea.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما