پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 73804
منبع : خبرگزاری فارس
مدير تيم فوتسال دلسوختگان اهل بيت (ع) قم عنوان کرد

دلسوختگان قم آماده صعود به ليگ دسته اول فوتسال

قم نيوز : مدير تيم فوتسال دلسوختگان اهل بيت (ع) قم گفت: با عبور از مرحله مقدماتي اكنون آماده كسب مجوز صعود به ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور هستيم.
دلسوختگان قم آماده صعود به ليگ دسته اول فوتسال
دلسوختگان قم آماده صعود به ليگ دسته اول فوتسال
به گزارش قم نیوز حسین آتش‌پنجه امروز اظهار کرد: بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال در 6 گروه به انجام رسید و از هر گروه دو تیم مجوز صعود را کسب کرد تا در مرحله دوم، 12 تیم صعود کننده بار دیگر به شکل دوره‌ای در دو گروه با یکدیگر رقابت‌ کنند.

وی ادامه داد: تیم ما در گروه چهارم مرحله مقدماتی با تیم‌های پاس تهران، فرش‌ آسایش آران و بیدگل، پدیده فیروزکوه، پیمان شهرداری شاهرود و هیات فارسان شهرکرد به رقابت پرداخت و بعد از 10 بازی در کنار پاس تهران به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله دوم را به دست آورد.

مدیر تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم افزود: کسب چهار پیروزی، سه تساوی، سه باخت، 42 گل زده، 27 گل خورده، تفاضل گل مثبت 15 و 15 امتیاز موجب صعود ما به این مرحله شده و حالا باید با تمام توان برای کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول فوتسال تلاش کنیم.

وی در ادامه به قرعه‌کشی بازی‌های مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال اشاره و ابراز کرد: بر این اساس تیم‌ها در دو گروه تقسیم شده‌اند و در دو گروه 6 تیمی همانند مرحله نخست، به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به لیگ دسته اول را کسب کند.

آتش‌پنجه خاطرنشان کرد: تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم در گروه نخست مرحله دوم با تیم‌های پلیمر کرمانشاه، شهروند گلوگاه، فولاد زرند، سفیدرود آستانه و آساره اندیمشک مسابقه می‌دهد و تیم‌های حاضر در گروه دوم پاسارگاد صنعت باطری گرمسار، الغدیر اردبیل، پاس تهران، فولاد سیرجان، مقاومت مشهد و اروم آلیاژ ارومیه هستند، در حالی که این مرحله از مسابقات 15 تا 19 بهمن ماه به شکل مجتمع به انجام می‌رسد و دو تیم برتر هر گروه به لیگ دسته اول صعود خواهند کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbawbz.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما