پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 73813
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم:

تاکنون ۱۳۵ میلیارد ریال برای ایمن سازی بوستان ها هزینه شده است

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: مجموعا ۳۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر قم ایمن شده است.
تاکنون ۱۳۵ میلیارد ریال برای ایمن سازی بوستان ها هزینه شده است
تاکنون ۱۳۵ میلیارد ریال برای ایمن سازی بوستان ها هزینه شده است
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان امروز با بیان اینکه ایمن‌سازی و ساماندهی سیستم‌های روشنایی بوستان‌ها از آذر ۹۴ شروع شده است، گفت: از این تاریخ تا مهر ۹۵ حدود ۱۶۱ پروژه،‌ از آبان ۹۵ تا اسفند ۹۵ حدود ۲۵ پروژه،‌ در سال ۹۶ حدود ۱۰۴ پروژه و در سال ۹۷ نیز ۳۹ پروژه فضای سبز در شهر قم ایمن سازی شد.

وی با بیان اینکه مجموعا ۳۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر قم ایمن شده است، تصریح کرد:‌ کاهش پروژه‌ها در سال ۹۷ به دلیل افزایش شدید قیمت لوله و کابل بوده است که مشکلات متعددی در مسیر پروژه‌های فضای سبز ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: از اواسط سال ۹۶ تا امروز بوستان نا ایمن نداریم و ایمن‌سازی به اتمام رسیده و ادامه این پروژه در قالب تکمیل روشنایی بوستان‌ها است.

وی همچنین به دیگر اقدامات سازمان پارک ها در راستای ایمن سازی و استانداردسازی بوستان های شهر اشاره کرد و افزود:‌ ۱۵ میلیارد ریال نیز طی ۷۵ پروژه خرد و کوچک از ردیف ماده ۱۳ ایمن‌سازی جزئی در شهر صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfwbz.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما