يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 73875
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم خبر داد

اختصاص 183 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای در بودجه سال 98

قم نيوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: 13.7 هزار میلیارد تومان اعتبارت هزینه ای کل استان‌ها در سال 98 است که سهم استان قم از این اعتبارت 183 میلیارد تومان است.
اختصاص 183 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای در بودجه سال 98
اختصاص 183 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای در بودجه سال 98
به گزارش قم نیوز محمو نوربخش با اشاره به وضعیت اعتبارات هزینه ای کشور در سال 98 اظهار کرد: 320 هزار میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای کشور در سال آینده است و 13.7 هزار میلیارد تومان اعتبارت هزینه ای کل استان‌ها در سال 98 است که سهم استان قم از این اعتبارت 183 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سهم اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه ای کشور در بودجه سال آینده 63 هزار میلیارد تومان است که 11.4 هزار میلیارد تومان اعتبارت تملک دارایی‌های استان‌ها در سال 98 است و سهم استان قم از این اعتبارت 132 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: از جمله ویژگی‌های بودجه سال آینده می‌توان به استانی شدن بودجه‌های ملی، انضباط بودجه ای، حمایت از فرهنگ، شفافیت، حمایت از معیشت عمومی و حمایت از تولید و اشتغال اشاره کرد.

نوربخش مهم ترین شاخصه بودجه سال 98 را در راستای انضباط بودجه ای، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دانست و تصریح کرد: رویکرد ویژه ای برای کشور در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است، از اهداف بودجه سال 98 افزایش سرانه‌های ورزشی، علمی و فرهنگی در کشور و استان قم است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjioea.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما