دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 73911
منبع : خبرگزاری فارس
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم مطرح کرد

پیش‌بینی تحقق نزدیک به ۱۰۰ درصدی بودجه ۹۷ شهرداری

قم نيوز : معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم گفت: با توجه به اصلاح بودجه امسال به ۲ هزار و۱۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود که بودجه سال ۹۷ بالغ بر ۱۰۰ درصد تحقق داشته باشد.
پیش‌بینی تحقق نزدیک به ۱۰۰ درصدی بودجه ۹۷ شهرداری
پیش‌بینی تحقق نزدیک به ۱۰۰ درصدی بودجه ۹۷ شهرداری
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر با اشاره به افزایش بودجه ۹۷ شهرداری در اصلاحیه به ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان افزود: این اصلاحیه در صحن علنی شورای شهر مصوب شده است و امیدواریم بتوانیم این بخش بودجه را هم محقق کنیم؛ تلاش بر این بوده که با احتیاط بودجه‌ریزی کنیم و تمام این سال‌ها در صورت بررسی بودجه پیشنهادی، مصوب، اصلاحی و تفریغی مشخص می‌شود که تلاش شده کمترین انحراف در بودجه صورت گیرد و این به دلیل رصدهای مکرر و ارزیابی عملکرد مستمر است.

رنجبر خاطرنشان کرد: زمانی که بودجه در اصلاح افزایش پیدا می‌کند و شورا نیز آن را تصویب می‌کند یعنی قطعا بودجه اصلی پیشنهادی محقق خواهد شد و تلاش بر این است که بیش از آن نیز محقق شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که بودجه سال ۹۷ بالغ بر ۱۰۰ درصد تحقق داشته باشد، تصریح کرد: از ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی سال آینده ۸۰ درصد عمرانی و ۲۰ درصد عمرانی است؛ ۴ هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال بودجه سال آینده جاری و ۱۸ هزار ۸۸۷ میلیارد ریال آن عمرانی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca6on0.49ne615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما