چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 74468
منبع : خبرگزاری فارس

بخش کشاورزی با وجود کمبود آب سرپا ایستاده است

قم نيوز : معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت : بخش کشاورزی با وجود مشکل کمبود آب سرپا ایستاده و به امنیت غذایی ایران کمک کرده است.
معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی : بخش کشاورزی با وجود کمبود آب سرپا ایستاده است
معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی : بخش کشاورزی با وجود کمبود آب سرپا ایستاده است
به گزارش قم نیوز علی اکبر مویدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی استان قم در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به توسعه بخش کشاورزی ایران اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد فراوان تولیدات این بخش در کشور بودیم و این به دلیل توجه به کشاورزی دانش بنیان بود.

وی ادامه داد: گندم یکی از محصولات راهبردی و استراتژیک کشور است و به رکورد تولید 12 تن گندم در یک هکتار در ایران رسیدیم، این مساله به دلیل تلاش کشاورزان و استفاده از اطلاعات علمی بود.

معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی افزود: بخش کشاورزی با وجود مشکل کمبود آب سرپا ایستاده و به امنیت غذایی ایران کمک کرده، کشورمان در بسیاری از محصولات کشاورزی به خودکفایی رسیده و بخشی از امنیت کشورمان به دلیل امنیت غذایی حاصل از بخش کشاورزی است.

مویدی کشاورزان را قهرمانان تولید دانست و خاطرنشان کرد: باید بیش از گذشته تلاش کنیم که کشاورزان نمونه سرمشق خوبی برای دیگر کشاورزان باشند تا وضعیت تولید کشاورزی روز به روز بهتر شود و به کشاورزی پایدار در کشور برسیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciv5ay.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما