شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 74599
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت بدمینتون قم خبر داد؛

صعود تیم بدمینتون مردان قم به مرحله نهایی دسته اول کشور

قم نيوز : رئیس هیئت بدمینتون استان قم از صعود تیم بدمینتون مردان قم به مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور خبر داد.
صعود تیم بدمینتون مردان قم به مرحله نهایی دسته اول کشور
صعود تیم بدمینتون مردان قم به مرحله نهایی دسته اول کشور
به گزارش قم نیوز محمد حسن حسین زاده اظهار داشت: رقابت‌های بدمینتون دسته اول مردان کشور به مرحله نهایی خود رسیده است و چهره ۴ تیم حاضر در این مرحله مشخص شد که قم نیز در بین این ۴ تیم نماینده دارد.

وی افزود: تیم هیئت بدمینتون قم در دور برگشت مرحله نخست لیگ دسته اول کشور در شیراز صاحب یک پیروزی و یک شکست شد و با توجه به انصراف تیم ذوب روی صبای زنجان برابر این تیم مسابقه‌ای برگزار نکرد و با همین نتایج به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله نهایی شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: بدمینتون بازان تیم هیئت قم که تیمی کاملاً بومی را در این مسابقات تشکیل داده‌اند در دیدار برابر تیم گاز فارس ۵ بر صفر به پیروزی رسیدند و در مسابقه برابر اس پی پلاستیک شیراز ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کردند.

حسین زاده بیان داشت: با احتساب دیدارهای دور رفت که در قم برگزار شد و با صرف نظر از پیروزی تیم بدمینتون قم برابر نماینده زنجان در دور رفت که از مسابقات انصراف داده، تیم هیئت بدمینتون قم با ۳ پیروزی و یک شکست به عنوان تیم اول راهی مرحله نهایی شد و تیم اس پی پلاستیک شیراز نیز به عنوان تیم دوم جواز صعود را به دست آورد.

وی عنوان کرد: در مرحله نهایی این مسابقات تیم‌های هیئت بدمینتون قم، اس پی پلاستیک شیراز، پاک چوب سیستان بلوچستان و فروشگاه‌های طلایی نیشابور برای کسب ۲ سهمیه حضور در لیگ برتر با هم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت دیدار خواهند کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnk05.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما