دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 74667
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
آیت الله نوری همدانی عنوان کرد :

باید در مقابل تروریزم قوی تر باشید / انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را بگیرید

قم نيوز : آیت الله نوری همدانی گفت:ایران قدرتی بزرگ است که دشمن جرات جسارت ندارد،با این وجود باید در مقابل تروریزم قوی‌تر باشید.
آیت الله نوری همدانی عنوان کرد : باید در مقابل تروریزم قوی تر باشید/انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را بگیرید
آیت الله نوری همدانی عنوان کرد : باید در مقابل تروریزم قوی تر باشید/انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را بگیرید
به گزارش قم نیوز آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور با قدردانی از خدمات نیرو‌های مسلح گفت: باید نیرو‌هایی با ایمان، بصیر و شجاع به کار گرفته شوند تا دشمن نتواند از کمین گاه خود خارج و به کشور نفوذ کند.

وی با اشاره به اینکه ایران قدرتی بزرگ است که دشمن جرات جسارت ندارد بیان کرد: با این وجود باید در مقابل تروریزم قوی‌تر باشید.

آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: دشمنان باید همواره از نیرو‌های مسلح ما رعب و وحشت داشته باشند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در پاکستان افرادی تحت تاثیر عربستان و وهابی‌ها قرار دارند چرا که دولت‌های قبلی این کشور در زمینه مبارزه با آن‌ها ضعیف عمل کرده اند،وی همچنین بر انتقام گیری خون شهدای اخیر از تروریست‌ها تاکید کرد.

سرلشگر باقری در این دیدار با تشریح وضعیت نیرو‌های مسلح کشور افزود: نیرو‌های مسلح کشور همواره در آمادگی کامل قرار دارند به گونه‌ای که جرات حمله نظامی به کشور از دشمنان سلب شده به همین جهت به عملیات تروریستی-سایبری و ... روی آورده اند.

وی با اشاره به هزار کیلومتر مرز مشترک ایران و پاکستان تصریح کرد: پاکستان تمام توجه خود را به مرز‌های افغانستان و هند دارد و از این جهت نیرو‌های عربستان و امارات از این خلاءسوء استفاده کرده اند.

سرلشگر باقری ابراز کرد: به پاکستان گفته ایم اگر توانایی برقراری امنیت ندارید، ما اردوگاه گروهک‌ها را نابود می‌کنیم.

وی افزود: پاکستانی‌ها از دیروز عملیاتی را آغاز کرده اند تا بتوانند فعالیت این گروهک‌ها را محدود کنند و قول داده اند که امنیت را برپا کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjamea.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما