سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 74706
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)

برنامه «یاس مهربانی» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «یاس مهربانی» از این رسانه در شب ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ؛ برنامه «یاس مهربانی» از رادیو معارف پخش می‌شود
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ؛ برنامه «یاس مهربانی» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: برنامه یاس مهربانی 6 اسفند ماه امسال ویژه شب ولادت حضرت تولید شده که در آن به سیره این بانوی بزرگوار در همسرداری به عنوان الگوی زن مسلمان پرداخته می‌شود.

وی به محورهای موضوعی و مباحث کارشناسی این برنامه اشاره کرد و افزود: مقدمه‌ای در زمینه ولادت و مقام والای حضرت زهرا(س) به عنوان انسیه حورا و لزوم الگوگیری زن امروز در این برنامه مطرح می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف ویژگی‌های همسر نمونه با توجه به سیره حضرت زهرا(س)، تفاهم و همدلی در زندگی مشترک، ایجاد محیط آرام و معنوی در خانه و حفظ حیا و عفت را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد.

وی عنوان کرد: ابوالفضل سلیمانی به عنوان تهیه‌کننده و مجید گلشیری به عنوان گوینده این برنامه است.

محمودی از تولید برنامه مادرانه ویژه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد و افزود: سیره حضرت زهرا(س) در مادری به عنوان الگوی زن مسلمان و وظایف مادر با توجه به زندگی حضرت از جمله محورهای این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر محورهای این برنامه می‌توان به مقدمه در خصوص روز ولادت حضرت زهرا(س)، جایگاه، مقام و منزلت در آیات و روایات، عقل انسانی و ویژگی‌های مادر نمونه با توجه به سیره حضرت زهرا(س) اشاره کرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف عنوان کرد: در این برنامه به تربیت صحیح فرزندان و آشنایی با مهارت‌های آن توجه شده و به تربیت فرزند با توجه به نیازهای اخلاقی مانند شجاعت، عدالت، تواضع، بخشش و... پرداخته می‌شود.

وی یادآور شد: علی اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده و فروغی به عنوان گوینده این برنامه است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd9505.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما