چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 74761
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم مطرح کرد

فعالیت 150 گروه جهادی در قم

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: 150 گروه جهادی از قبیل دانشجویی، طلاب و اقشار در استان داریم که تعدادی اعضای هر کدام از این گروه‌ها متفاوت است،
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم مطرح کرد
فعالیت 150 گروه جهادی در قم
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم مطرح کرد فعالیت 150 گروه جهادی در قم
به گزارش قم نیوز احمد بیطرفان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی های برنامه راهیان نور اظهار کرد: راهیان نور یک برنامه سالیانه است که از اردیبهشت ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود. امسال در خصوص راهیان نور غرب، سه هزار نفر از استان قم اعزام داشتیم، بیش از پنج هزار دانش آموز استان به راهیان نور دانش آموزی رفتند، هر سال دو تا سه هزار نفر هم از قم به راهیان نور دانشجویی می‌روند.

وی ادامه داد: بیشترین اعزام‌ها به مراسم راهیان نور در ایام تعطیلات نوروزی است و هر سال بیش از 21 هزار نفر از استان قم به راهیان نور در قالب‌های مختلف اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم افزود: دستگاه‌های مختلف استان برای اعزام شهروندان قمی به برنامه راهیان نور مشارکت کردند که البته سطح این مشارکت بین هر کدام از دستگاه‌های استان، متفاوت است.

بیطرفان برنامه راهیان نور را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: در بحث کمیته فرهنگی در ستاد راهیان نور استان قم، نیازمندی‌های فراوانی داریم.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی به یک برنامه سالیانه تبدیل شدند و فعالیت گروه‌های جهادی استانی است. 150 گروه جهادی از قبیل دانشجویی، طلاب و اقشار در استان قم داریم که تعدادی اعضای هر کدام از این گروه‌ها متفاوت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم افزود: سپاه در دهه فجر 40 هزار طرح را در کشور کلنگ زنی کرد که سهم استان قم از این طرح‌ها، 514 طرح بود و 30 درصد این طرح‌ها مربوط به آبرسانی است.

بیطرفان فعالیت بسیج سازندگی را در راستای خدمت رسانی به مردم به خصوص در مناطق محروم دانست و تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی، 100 گروه جهادی را در استان قم ساماندهی کردیم. زمان اجرای طرح‌های زودبازده پیش بینی شده توسط سپاه در استان بین یک هفته تا 6 ماه است.

انتهای پیام/ 110
 
https://qomnews.ir/vdcezf8f.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما