پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 74792
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مسلمان فارغ التحصیل هاروارد کتاب ضداسلام هراسی منتشر می‌کند

قم نيوز : زینب مرچنت که فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری و امنیت بین المللی از دانشگاه هاروارد می باشد و بارها در فرودگاه ها با رفتار تبعیض آمیز ماموران امنیتی مواجه شده کتاب «مسلمان بودن» را منتشر کرده است.
مسلمان فارغ التحصیل هاروارد کتاب ضداسلام هراسی منتشر می‌کند
مسلمان فارغ التحصیل هاروارد کتاب ضداسلام هراسی منتشر می‌کند
به گزارش قم نیوز زینب مرچنت، یک مسلمانان آمریکایی فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد، از اهالی فلوریدا می باشد که یک وبسایت تفسیر سیاسی را در این کشور اداره می کند. این دختر مسلمان که با برخوردهای اسلام هراسی زیادی در ایالات متحده روبرو شده تصمیم می گیرد کتابی در این رابطه با عنوان «مسلمان بودن» منتشر کند که قرار است در ماه مارس در میسی ساگای کانادا منتشر شود.

هدف این کتاب افتخار به مسلمان بودن و اینک چگونه می توان با اسلام هراسی در آمریکا مبارزه کرد اعلام شده است. نویسنده در این کتاب همچنین به بسیاری از مشارکت های جامعه اسلامی در تمدن و علم، نوآوری و پیشرفت های آموزشی اشاره دارد.

زینب مرچنت در کتاب جدیدش به تجربیات شخصی که از رو دررویی با اسلام هراسی در آمریکایی شمالی داشته می پردازد، و خاطراتی که از رفتار غیرانسانی ماموران فرودگاه و افسران مرزی داشته را به تصویر درآورده است.

نویسنده این کتاب که فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری و امنیت بین المللی از دانشگاه برجسته هاروارد و برنده جایزه نویسندگی و خبرنگاری می باشد، گفته که همیشه در فرودگاه های آمریکا با برخورد تبعیض آمیز ماموران امنیتی آنجا روبرو بوده و علت آن نیز مسلمان بودن و محجبه بودنش است.

 

لازم به ذکر است در آگوست 2018 اتحادیه آزادی های مدنی آمریکایی به نمایندگی از این بانوی مسلمان شکایت رسمی علیه سازمان ماموران امنیتی فرودگاه های آمریکا به سازمان امنیت این کشور داده و خواستار پاسخ گویی و حل مشکل وی در فرودگاه ها شد. این درحالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با فرمان اجرایی منع ورود مسلمانان به آمریکا از 7 کشور مختلف مسلمان نشین در واقع علت اصلی این رفتار تبعیض آمیز علیه مسلمانان و زنان محجبه در ایالات متحده می باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciryay.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما