قم نيوز : سه نژادپرست آمریکایی عضو یک گروه اسلام ستیز با عنوان «جبهه میهن پرست» توسط گشت پلیس شهر بوستون، درحالی که مسلح بوده و پوسترها و اعلامیه هایی علیه مسلمانان پخش می کردند، بازداشت شدند.
سه نژادپرست آمریکایی هنگام پخش پوسترهای ضداسلامی در بوستون بازداشت شدند
سه نژادپرست آمریکایی هنگام پخش پوسترهای ضداسلامی در بوستون بازداشت شدند
به گزارش قم نیوز سه مرد آمریکایی به جرم پخش و توزیع پوسترها و اعلامیه های نژادپرستانه و ضداسلامی در شرق بوستون، پایتخت ایالت ماساچوست آمریکا بازداشت شدند.

براساس گزارش رسانه های محلی بوستون، افسران پلیس هنگامی که جمعه شب درحال گشت زنی بودند، این مردان را هنگام ارتکاب جرم و انتشار پوسترها دستگیر کرده اند؛ گفته می شود که آن ها اعضای یک گروه نژادپرستی با عنوان «جبهه میهن دوست» بوده اند. پلیس گفته که آنان ماسک زده، اسپری رنگ در دست داشته و رفتار بسیار خصومت آمیزی داشته اند.

متیو ولف 26 ساله به جرم اهانت و ضرب و شتم پلیس هنگام دستگیری، کریستوفر هود 20 ساله ساکن مالدن و تیلور لارسون 18 ساله از اهالی شهر روچستر در نیویورک به جرم حمل سلاح خطرناک بازداشت شده اند، پلیس در رابطه با نوع اسلحه کشف شده از آنان خبری منتشر نکرده است.

اعضای این گروه نژادپرست قرار است در روز سه شنبه در دادگاه منطقه ای بوستون احضار شده و تفهیم اتهام شوند، هنوز اخباری در رابطه با وکلا و وضعیت قانونی دستگیری آنان منتشر نشده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtaea.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما