شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 74850

همایش خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم برگزار شد

قم نيوز : همایش بزرگ خودروهای کلاسیک و اسپرت، روزجمعه در مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار شد.
همایش خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم برگزار شد
همایش خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز این همایش از سوی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم ترتیب یافته بود و علاقه مندان با 150 خودرو در دو بخش دراین همایش شرکت کرده بودند. 
دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قم در حاشیه این همایش اظهار کرد: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور علاقه مندان به اتومبیلرانی برگزار شد. 



سید مهدی صالحی افزود: هدف از برگزاری این همایش، شناسایی علاقه مندان به این رشته و جذب آنها به مسابقات اتومبیلرانی است و نیز آنان را به سمت پیست های رسمی این رشته ورزشی هدایت می کنیم تا در آینده بتوانند در مسابقات خانوادگی رالی نقشه خوانی شرکت کنند. 
وی با بیان این که تاکنون چند دوره مسابقه رالی خانوادگی نقشه خوانی در استان برای بخش های گوناگون برگزار شده است، اعلام کرد: سال آینده در چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان و نیز به صورت چندجانبه این مسابقه ها در قم برگزار خواهد شد که نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند. 
وی با بیان این که بیشتر افرادی که از این مسابقه ها و همایش ها استقبال می کنند از قشر جوان هستند، گفت: لازم است که مکان ها و امکانات مناسبی برای آنها در نظر گرفته شود تا بتوانند در زمینه ورزشی فعالیت داشته باشند.
صالحی بیان کرد: مسابقات اتومبیلرانی هر سال در رشته های جدید و متنوعی برگزار می شود که از آن جمله می توان به رشته های؛ رالی خانوادگی، رِیس، دِریفت، اِسلالوم، آفرود، سافاری (کویرنوردی) و سرعت اشاره کرد. 
وی با بیان این که صبح های جمعه هر هفته، مسئولان این هیات در پیست ورزشگاه یادگار امام حضور دارند، گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های هیات می توانند به تارنمای هیات به نشانی اینترنتی http://mafq.ir و یا کانال این هیات در فضای مجازی به نشانی mafq_ir@ مراجعه کنند و یا در قم با تلفن 32900245 با پیش شماره 025 تماس بگیرند. 
وی با اشاره به این که شماره سامانه پیامکی این هیات 3000144164 است، افزود: متقاضیان می توانند، نام و رشته مورد علاقه خود را به این شماره ارسال کنند، تا بر اساس علاقه مندی شان، آنها را به مسئول گروه مربوط معرفی می کنیم. 

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcdzj05.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما