شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 74854
منبع : خبرگزاری فارس
ذوالنور :

واعظی به‌جای نیت‌خوانیِ استیضاح‌کنندگان به‌میان مردم برود تا از «معیشت» آنان مطلع شود

قم نيوز : نماینده مجلس گفت: آقای واعظی کاش به جای نیت ‌خوانی و پرداختن به تشریح شخصیت و تبارشناسی استیضاح کنندگان رئیس‌جمهور حداقل برای ساعاتی از زرق و برق و پرتوی زندگی اشرافی دولتی خارج می‌شدید و سرکی به متن زندگی مردم می‌کشیدید.
ذوالنور : واعظی به‌جای نیت‌خوانیِ استیضاح‌کنندگان به‌میان مردم برود تا از «معیشت» آنان مطلع شود
ذوالنور : واعظی به‌جای نیت‌خوانیِ استیضاح‌کنندگان به‌میان مردم برود تا از «معیشت» آنان مطلع شود
به گزارش قم نیوز حجّت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه طرح استیضاح رئیس‌جمهور، تبلیغاتی است، گفت: آقای واعظی کاش به جای نیت ‌خوانی و پرداختن به تشریح شخصیت و تبارشناسی استیضاح کنندگان رئیس‌جمهور حداقل برای ساعاتی از زرق و برق و پرتوی زندگی اشرافی دولتی خارج می‌شدید و سرکی به متن زندگی مردم می‌کشیدید تا ببینید وضعیت بد معیشتی مردم، بیکاری، نرخ ارز، وضعیت قیمت‌ها مانند خودرو، گوشت و بسیاری از نیازمندی‌های دیگر  چگونه است.

وی ادامه داد: آیا این مشکلات و عدم اراده و ناتوانی و سستی دولت غیرپاسخگو، علّت استیضاح رئیس‌جمهور است یا انگیزه‌های سیاسی و تبلیغاتی موهوم و ساختگی توسط جنابعالی و آ‌درس‌های عوضی و انحرافی که می‌دهید؟

نماینده قم با بیان اینکه آقای واعظی باید واقعیات را بگوید تا دچار فراموش‌کاری نشود، خطاب به رئیس‌دفتر رئیس جمهور گفت: اگر از یادتان رفته، به‌یادتان می‌آورم که حدود 5 ماه پیش بود که در ماجرای سوال از رئیس‌جمهور با لحنی توهین‌آمیز و تحقیرآمیز مشابه همین اظهارات را داشتید و گفتید؛ ما حساب یک گروه معدود و اقلّیّت مجلس را از کلیت آن جدا می‌دانیم. 

ذوالنور افزود: آقای واعظی، دادن چهار کارت زرد به آقای رئیس‌جمهور از پنج سوال آن هم در حالی که در برخی سؤالات، از مجموع 272 نفر نزدیک به 200 نفر رای داده بودند، معنایش اقلیت معدود است؟ آقای واعظی از دیدگاه شما، دولت چه موضعی غیر از تمکین  در مقابل سوال و استیضاح مجلس داشته باشد که گفته‌اید ما به خاطر احترام به مجلس نمی‌خواهیم روبه‌روی مجلس قرار بگیرم؟

نماینده مجلس گفت: مردم شانس آوردند که قانون اساسی، فرماندهی نیروهای مسلّح را به رئیس‌جمهور نداده است و گرنه احتمالاً در مقابل اقدام کاملاً قانونی نمایندگان، مجلس را به توپ می‌بستید. 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchk6nq.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما