پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : 75037
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: برخی مسئولان در درس مقاومت باید به ملت اقتدا کنند

قم نيوز : تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) بر لزوم حفظ انسجام مردم و مسئولان در شرایط فعلی تاکید کرد و ادامه داد: ملت ایران در مقاطع حساس درس مقاومت را به برخی از مسئولان آموخته‌اند به همین علت برخی از مسئولان باید در این عرصه به مردم اقتدا کنند.
آیت‌الله سعیدی: برخی مسئولان در درس مقاومت باید به ملت اقتدا کنند
آیت‌الله سعیدی: برخی مسئولان در درس مقاومت باید به ملت اقتدا کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و جمعی از مدیران اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد با بیان اینکه ملت ایران با خاندان عصمت و طهارت(ع) پیوند معنوی مطلوبی برقرار کرده است اظهار داشت: اوج این ارادت در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شهرهای مذهبی ایران از جمله قم به نمایش گذاشته شد.

وی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه یاد کرد و افزود: این حضور اثبات کرد که ملت در حفاظت از این نظام کاری به برخی از عملکردها و تصمیم‌گیری‌های اشتباه ندارند و حساب مشکلات را از حساب انقلاب اسلامی و‌ آرمان‌های خود جدا می‌دانند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) بر لزوم حفظ انسجام مردم و مسئولان در شرایط فعلی تاکید کرد و ادامه داد: ملت ایران در مقاطع حساس درس مقاومت را به برخی از مسئولان آموخته‌اند به همین علت برخی از مسئولان باید در این عرصه به مردم اقتدا کنند.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به اهداف مورد نظر نظام اسلامی نیازمند انسجام و همدلی است مطرح کرد: دستگاه‌ها باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و از ظرفیت‌های موجود برای برطرف کردن مشکلات مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzgbz.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما