يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 75129
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله اعرافی در دیدار دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات:

حوزه برای رفع آسیب های اجتماعی در ارتباط با استعمال دخانیات آماده همکاری است

قم نيوز : باید برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی مانند گرفتار شدن جوانان در دام دخانیات و سایر ناهنجاری ها همه تلاش ها را بکار گرفت و با همکاری حوزه، جمعیت مبارزه با دخانیات کشور و سایر نهادها فکری فوری کرد.
حوزه برای رفع آسیب های اجتماعی در ارتباط با استعمال دخانیات آماده همکاری است
حوزه برای رفع آسیب های اجتماعی در ارتباط با استعمال دخانیات آماده همکاری است
به گزارش قم نیوز آیت الله اعرافی، امروز در دیدار دکتر محمد رضا مسجدی، دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات کشور که در دفتر مدیرحوزه های علمیه در قم برگزار شد، بر رفع آسیب های اجتماعی مانند گرفتار شدن جوانان در دام دخانیات، مصون سازی از ابتلا به آسیب های اجتماعی، تلاش برای رفع شهر قم از آسیب های اجتماعی و ناهنجارها تأکید کرد و گفت: دیدن بعضی از آسیب ها و ناهنجاری‌ها در شهر مقدس کریمه اهل بیت(س) و گرفتار شدن جوانان در آن آسیب ها ناراحت کننده است.

مدیر حوزه های علمیه افزود: باید برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی مانند گرفتار شدن جوانان در دام دخانیات و سایر ناهنجاریها همه تلاش ها را بکار گرفت و با همکاری حوزه، جمعیت مبارزه با دخانیات کشور و سایر نهادها فکری فوری کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهارداشت: از جمله این هم فکری و همکاری می تواند در بحث انجام فعالیت های فرهنگی، بکار گیری شبکه تبلیغی و فرهنگ سازی و اجرای  برنامه ها و طرح ها انجام بگیرد. حوزه در این زمینه ها می تواند همکاری بسیار خوبی داشته باشد و انجام این کارها و فعالیت ها را از رسالت های خود می داند.

امام جمعه قم بیان داشت: از دیگر رسالت های حوزه، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به نسل جوان و جامعه از آسیب های مانند استعمال دخانیات است. باید در این رابطه شبکه تبلیغی حوزه به جد وارد شود و به اطلاع رسانی بپردازد.

آیت الله اعرافی گفت: از دیگر محورهایی که حوزه می تواند همکاری کند، انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در قلمروهای مختلف علمی در ارتباط با بحث دخانیات، تقویت موضوع شناسی برای اعمال نظر و فتواها و... است.

مدیر حوزه های علمیه افزود: برای انجام این محورها، بهتر است با حضور افرادی از طرفین، کارگروهی شکل گیرد تا نهایتا برای همکاری قوی تر تفاهم نامه ای امضاء شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnf05.yt0kx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما