سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 75205
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم مطرح کرد

اعزام 280 مددجوی کمیته امداد قم به اردوی راهیان نور

قم نيوز : معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم گفت: در سال جاری 280 نفر از مددجویان کمیته امداد در استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
اعزام 280 مددجوی کمیته امداد قم به اردوی راهیان نور
اعزام 280 مددجوی کمیته امداد قم به اردوی راهیان نور
به گزارش قم نیوزحجت‌الاسلام حسن هرمز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به اعزام مددجویان کمیته امداد استان به راهیان نور اظهار کرد: در سال جاری 280 نفر از مددجویان کمیته امداد در قم به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که سپاه در این خصوص با این نهاد همکاری داشت.

وی ادامه داد: هزار و 500 جلسه در مناسبت‌های مذهبی در قالب طرح فلاح در منازل مددجویان کمیته امداد استان قم برگزار شدند و این جلسات در 75 دقیقه با محور یک روحانی یا خواهر مبلغه بوده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم افزود: برنامه‌های فرهنگی این نهاد براساس قرآن و عترت است، اخلاق، عقاید و سبک زندگی اسلامی محور برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است، این برنامه‌ها به صورت مستمر و در طول سال اجرا و از قالب‌های مختلفی همچون اردو و نقد فیلم در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌شود.

هرمز برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان قم را خانواده محور دانست و تصریح کرد: عفاف، حجاب و آسیب‌های اجتماعی جزو محورهای این برنامه‌ها است و توجه ویژه ای به روستاها و مناطق محروم در بخش فرهنگی کمیته امداد داریم.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان قم توجه خاصی به دانش آموزان و دانشجویان شده است و از اساتید حوزه و دانشگاه در این زمینه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwray.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما