شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 75248
منبع : خبرگزاری برنا
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم:

بچه های مسجد باید سیره شهدا را تبیین کنند/مسجد در معرفی شهدا نقش ارزنده ای دارند

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: سیره شهدا باید توسط بچه های مسجد دنبال شود و بتوانند خصوصیات شهید محل خود را بررسی و معرفی کنند.
بچه های مسجد باید سیره شهدا را تبیین کنند/مسجد در معرفی شهدا نقش ارزنده ای دارند
بچه های مسجد باید سیره شهدا را تبیین کنند/مسجد در معرفی شهدا نقش ارزنده ای دارند
بخه گزارش قم نیوز حسن مالکی نژاد در حاشیه رونمایی از پلاک خیابان شهید مکیان که جمعه شب در قم برگزار شد گفت: اجرای طرح پلاک دار کردن خیابان و یا کوچه های شهر به نام یکی از شهدا، اقدام ارزشمندی است که توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم انجام می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: این سیاست بسیار خوبی است که از این طریق می توانیم تمامی کوچه ها و یا خیابان هایی که مزین به نام شهدا نیست را، نامگذاری کرده و از برکت آنها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: موضوع نامگذاری کوچه یکی از اقدامات اولیه است که انجام می شود و در گام بعدی باید بچه های مسجد تلاش کرده تا آن شهید را شناخته و به دیگران هم معرفی کنند.

مالکی نژاد گفت: بسیاری از شهدا در محله های قم هستند که مردم محل آنها را نمی شناسند و از این طریق آن شهید معرفی شده و وصیتنامه های آنها بیرون آمده و مورد مطالعه قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: سیره شهدا باید توسط بچه های مسجد دنبال شود و بتوانند خصوصیات شهید محل خود را بررسی و معرفی کنند.

وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: این کانون ها نیز می توانند نقش موثری در پیشبرد کارها داشته باشند و با ارتباط گیری با خانواده شهدا، به معرفی شهید و الگو گیری از آن بپردازند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcfc0de.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما