چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 75269
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم مطرح کرد

بهره برداری از باغ پرندگان قم در تابستان سال 98

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه باغ پرندگان شهر قم در دو فاز تعریف شده است که سعی می‌کنیم که مردم در تابستان سال 98 از این باغ استفاده کنند.
بهره برداری از باغ پرندگان قم در تابستان سال 98
بهره برداری از باغ پرندگان قم در تابستان سال 98
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه باغ پرندگان شهر قم اظهار کرد: این پروژه به عنوان یکی از تفرجگاه‌ها در شهر تعریف شده است و در نقطه استراتژیک و منحصر به فردی از شهر قم قرار دارد.

وی ادامه داد: در باغ پرندگان شهر قم با استفاده از منابع محیطی شهر به دنبال ایجاد مکانی برای تجمع مردم در اوقات فراغت هستیم، در این مکان به صورت خاص و ویژه روی پرندگان تمرکز می‌شود و برنامه ریزی در این خصوص از سال‌های پیش شروع شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: پروژه باغ پرندگان شهر قم در دو فاز تعریف شده که فاز نخست آن احداث محوطه باغ و راه دسترسی مردم به آن به صورت کامل است، فاز دوم آن بحث ایجاد تور پرندگان است، همچنین تعدادی از پرندگان خاص در این پروژه در قفس نگهداری خواهند شد تا در معرض بازدید مردم قرار بگیرند.

قاری قرآن تور پرندگان را بخشی از پروژه باغ پرندگان شهر قم دانست و تصریح کرد: این تور در انتهای باغ قرار دارد و در فاز دوم باغ پرندگان شهر قم تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم که مردم در تابستان سال 98 از این باغ استفاده کنند خاطرنشان کرد: بوستان هزار هکتاری از محل بوستان کوثر شروع می‌شود، در طول مسیر این بوستان 10 پروژه تعریف شده است که تعدادی از این پروژه‌ها همچون باغ پرندگان در حال احداث است، بوستان هزار هکتاری پیمانکاران متعددی دارد و هرکدام از بخش‌های این بوستان دارای کاربردهای متفاوتی هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3ray.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما