سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 7536
حجت الاسلام وافی عنوان کرد:

مسجد مقدس جمکران آماده برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: ویژه برنامه جشن های نیمه شعبان با قرائت زیارت آل یاسین در عصر روز سه شنبه سیزدهم شعبان آغاز و با قرائت دعای ندبه در روز جمعه شانزدهم شعبان پایان می یابد.
مسجد مقدس جمکران آماده برگزاری جشن‌های نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مرتضی وافی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه جشن های نیمه شعبان امسال در سه سطح برنامه ریزی شده است افزود: این برنامه ها از عصر روز سه شنبه ۱۳ شعبان آغاز و صبح روز جمعه ۱۶ شعبان به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه ۱۳ تیرماه برابر با ۱۳ شعبان زیارت آل یاسین توسط حجت الاسلام میرزا محمدی قرائت و نماز مغرب و عشاء نیز به امامت آیت الله موسوی اقامه خواهد شد.

دبیر شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران قرائت قرآن و شعر خوانی را از دیگر برنامه های مشترک در ایام ذکر کرد و اظهار داشت: حجت الاسلام سید مهدی میرباقری سخنرانی و دعای توسل نیز توسط حاج محمود کریمی قرائت می شود.

وافی با اعلام اینکه زیارت آل یاسین و اقامه نماز نماز مغرب و عشاء به ترتیب توسط مهدی سلحشور و آیت الله صافی گلپایگانی انجام می شود اضافه کرد: در این شب آیت الله امامی کاشانی سخنرانی می کند.

برگزاری مراسم احیای نیمه شب شعبان
وی به برگزاری مراسم احیای نیمه شب شعبان اشاره کرد و بیان داشت: برنامه این شب توسط حجت الاسلام میلانی اجرا و حاج احمد زین العابدین از تهران دعای کمیل را قرائت خواهد کرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اهمیت احیای نیمه شب شعبان ابراز امیدواری کرد: همه مساجد سطح کشور نیز در توسعه این امر معنوی دخیل و با برنامه ریزی منسجم هر ساله شاهد برگزاری باشکوه این مراسم باشیم.

وافی در خصوص برنامه های روز نیمه شعبان نیز گفت: برنامه های روز ولادت از ساعت ۹ صبح با مداحی و شعر خوانی آغاز و حجت الاسلام مومنی سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: قرائت آل یاسین در این روز توسط معاون فرهنگی و نماز مغرب و عشاء نیز توسط تولیت مسجد اقامه خواهد شد.

دبیر شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران حجت الاسلام حائری زاده سخنرانی و حاج عباس حیدرزاده نیز دعای کمیل را قرائت می کند.

وافی عنوان داشت: در پایان هم ۲ هزار نفر خادم مراسم شکرگذاری را اجرا می کنند.

وی ابراز داشت: جشن های نیمه شعبان با قرائت دعای ندبه توسط حاج مهدی سماواتی و سخنرانی حاج کاظم صدیقی به پایان می رسد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.1qma2bqpela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما