چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 75550
منبع : خبرگزاری فارس
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم مطرح کرد

استفاده از پروژه شهید کاظمی به عنوان پارکینگ موقت در قم

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: در پروژه شهید کاظمی یک پارکینگ موقت برای ایام نوروز ایجاد خواهیم کرد که این پارکینگ ظرفیت پارک برای 700 خودرو را دارد.
استفاده از پروژه شهید کاظمی به عنوان پارکینگ موقت در قم
استفاده از پروژه شهید کاظمی به عنوان پارکینگ موقت در قم
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم تدوین برنامه عملیاتی برای ایام نوروز در استان قم اظهار کرد: نیاز به یک برنامه عملیاتی داریم که در این برنامه، همه ظرفیت‌ها در استان قم، شناسنامه دار شده باشند.

وی ادامه داد: از ظرفیت پارکینگ چهار مسجد مقدس جمکران به عنوان یک استراحت گاه در ایام نوروز استفاده خواهیم کرد، همچنین بوستان غدیر 90 هکتار دارد که 12 هکتار آن به بوستان شهری تبدیل شده است و از ظرفیت این بوستان به عنوان استراحت گاه استفاده می‌شود.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: چهار هزار و 800 ظرفیت پارکینگ در شهر قم داریم و درمجموع حدود 20 هزار خودرو می‌توانند در پارکینگ‌های شهر قم پارک کنند. همچنین 18 نقطه شهر را به عنوان پارکینگ‌های موقت برای ایام نوروز شناسایی کردیم که این نقاط در ادارات و مدارس هستند.

سامع با اشاره به وضعیت پروژه شهید کاظمی اظهار کرد: در این پروژه یک پارکینگ موقت برای ایام نوروز ایجاد خواهیم کرد که این پارکینگ ظرفیت پارک برای 700 خودرو را دارد.

وی ادامه داد: بنرها و نقشه‌های شهرداری قم برای ایام نوروز در حال چاپ است و سامانه 137 برای اطلاع رسانی به مسافران آماده است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینکه در بوستان‌های شهر قم در ایام نوروز برنامه‌های تفریحی پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: در 10 بوستان شهر قم در ایام نوروز نماز جماعت اقامه می‌شود، همچنین نمازخانه‌های همه بوستان‌های شهر آماده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgsbz.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما