يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 75665
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

شورای شهر قم مخالف نمای رومی است

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مخالف نمای رومی در شهر قم هستیم و حتی به دنبال عدم دادن پایان کار به این نماها هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم: شورای شهر قم مخالف نمای رومی است
رئیس شورای اسلامی شهر قم: شورای شهر قم مخالف نمای رومی است
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در قم با اشاره به وضعیت شهر قم اظهار کرد: این شهر در شهرسازی از هیچ مدلی تبعیت نکرده و این مساله مشکلاتی را در قم به وجود آورده است.

وی ادامه داد: عوارض ساخت و ساز در مناطق مختلف شهر قم متفاوت و براساس قیمت منطقه ای زمین است و به همین دلیل ساخت و ساز در مناطق محروم شهر قم عوایدی چندانی برای شهرداری ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: مخالف نمای رومی در شهر قم هستیم و حتی به دنبال عدم دادن پایان کار به این نماها هستیم، ولی باید مردم و مهندسان ناظر و معماران در این زمینه همکاری کنند.

جلالی با اشاره به وضعیت بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: به دلیل اشکالاتی که شورای عالی معماری و شهرسازی به این بلوار گرفته است، هنوز نتوانستیم که به خوبی از آن بهره برداری کنیم و این مساله خارج از اختیارات شهرداری است.

وی کمربندی شهر قم را جزو محدوده شهری ندانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که کمربندی جدید شهر قم احداث نشود، کمربندی فعلی جزو محدوده شهری نخواهد شد.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdciwqay.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما