يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 75885
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام و المسلمین زمانی: 

تولید دانش فنی در حوزه اقتصاد نیاز امروز کشور است/تاسیس حوزه علمیه در پایتخت ماتریالیزم 

قم نيوز : مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه قم گفت: تولید دانش فنی در حوزه اقتصاد نیاز امروز کشور است.
تولید دانش فنی در حوزه اقتصاد نیاز امروز کشور است/تاسیس حوزه علمیه در پایتخت ماتریالیزم 
تولید دانش فنی در حوزه اقتصاد نیاز امروز کشور است/تاسیس حوزه علمیه در پایتخت ماتریالیزم 
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن زمانی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما موفق ترین انقلاب در دوره معاصر است به طوری که انقلاب هایی مانند انقلاب مصر به رهبری مُرسی یکسال بیشتر طول نکشید.

وی به ضرورت حراست از انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: باید آمار داشته باشیم که چقدر انقلاب در رسیدن به هدف اصلی یعنی حاکمیت اسلام موفق بوده است، خود رهبر این کار را شروع کرده  و مرتب گزارش می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی افزود: در عرصه بین الملل دستاوردهای بی نظیری داشته ایم به طوری که این انقلاب در دل تمام مذاهب و ادیان عالم جا کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از نهال های این انقلاب ، جامعه المصطفی است که 10 هزار طلبه از 90  کشور دارد و تاکنون17 هزار فارغ التحصیل داشته است.

مسئول دفتر اجتماعی - سیاسی حوزه های علمیه تاکید کرد: تاکنون در 60 کشور دنیا حوزه علمیه تاسیس شده به طوری که در قلب مسکو که پایتخت ماتریالیزم و کمونیسم است حوزه علمیه وجود دارد.

وی ادامه داد: انقلاب ما حرکت به سوی ظهور است و به همین علت کشورهای غرب از این انقلاب احساس خطر می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  زمانی در بخش دیگری از این گفتگو به اهمیت اقتصاد جامعه اسلامی از نگاه آیات ، احادیث و تاریخ سیاسی پرداخت و ابراز داشت: دشمنان، اقتصاد انقلاب اسلامی را هدف قرار داده اند و  به تعبیر رهبری، جنگ امروز، جنگ اقتصادی است.

وی با اشاره به عوامل آشفتگی بازار در ماه های میانی سال تصریح کرد: تحریم اقتصادی، جنگ رسانه ای و تبلیغ کاذب از فضای مجازی توسط کانالهای ضد انقلاب از طریق القای گرانی و ترس از گرانی ، دلالان کوچک و بزرگ ارز آزاد و دولتی ،ضعف مدیریت مدیران اقتصادی در دستگاه های مختلف و بزرگنمایی مشکلات از عوامل آشفتگی بازار بود.

مسئول دفتر اجتماعی - سیاسی حوزه های علمیه تاکید کرد: در راستای حمایت از کالای ایرانی باید کالاهایی که مشابه ایرانی دارد وارد نشود و یا این که خرید کالاها در مراکز دولتی ممنوع شود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ صرفه جوجی از دیگر الزاماتی است که باید رعایت شود. تولید دانش فنی در حوزه اقتصاد نیاز دیگر جامعه امروز  است .

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccp4qm.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما