جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 76060
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم:

تا اطلاع‌ ثانوی اجازه اسکان در بوستان‌ها داده نمی‌شود

قم نيوز : مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط جوی از پذیرش زائرین در بوستان‌ها برای نصب چادر جلوگیری می‌شود و با توجه به اینکه در سوله‌ها فضای مناسبی فراهم شده امیدواریم مردم با نیروهای مدیریت شهری برای حضور در این سوله‌ها همکاری کنند.
تا اطلاع‌ ثانوی اجازه اسکان در بوستان‌ها داده نمی‌شود
تا اطلاع‌ ثانوی اجازه اسکان در بوستان‌ها داده نمی‌شود
به گزارش قم نیوز سیدمحسن میرهادی امروز با اشاره به وضعیت اسکان اضطراری زائرین و مسافرین در روزهای گذشته به دلیل بارندگی و برودت هوا اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی همچون روال شب‌های گذشته پذیرایی مسافرین و زائرین را در سوله‌های بحران شهرداری و سوله‌های ورزشی خواهیم داشت.

وی با اشاره به هدایت زائرین به مکان‌های مسقف برای اسکان اضطراری تصریح کرد: توسط نیروهای مستقر در مبادی ورودی استراحت‌گاه‌ها در روزهای اخیر هدایت زائرین به سمت سوله‌های اسکان اضطراری را داشتیم و خدمات لازم در این فضاها به زائرین ارائه شد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه شب گذشته هم تمام مسافرین و زائرینی که درخواست اسکان داشتند در این محل‌ها اسکان داده شدند افزود: تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط جوی از پذیرش زائرین در بوستان‌ها برای نصب چادر جلوگیری می‌شود و با توجه به اینکه در سوله‌ها فضای مناسبی فراهم شده امیدواریم مردم با نیروهای مدیریت شهری برای حضور در این سوله‌ها همکاری کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuuay.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما